Site icon מקומון רמת גן

תיירות השתלת שיער בטורקיה

יותר משבע מאות אלף תיירי בריאות ביקרו בטורקיה בשנת 2018, לקבלת טיפולים רפואיים וקוסמטיים שונים. איזה הליך קוסמטי לדעתכם היה המבוקש ביותר? נכון. השתלת שיער. נתוני איגוד הבריאות והתיירות בטורקיה קובעים ש-420,000 מטופלים זרים מבקשים טיפולי השתלת שיער בטורקיה מדי שנה.

אם אתם טובים במתמטיקה, החישובים יראו לכם שיש יותר משמונת אלפים ניתוחי השתלות שיער שמתבצעים בטורקיה מדי שבוע, ויותר מאלף פרוצדורות שמתבצעות על בסיס יומי. נתונים אלו מראים עד כמה מסיבית התיירות הרפואית בטורקיה, בתחום השתלות שיער.

למה טיפולי השתלת שיער בטורקיה זמינים במחירים זולים?

אם אתם מעוניינים לעבור ניתוח השתלת שיער בטורקיה במחיר סביר, תמצאו מאות מרפאות להשתלות שיער שמקפידות על ביצוע ההליכים באיכות הגבוהה ביותר, שמנוהלות על ידי כמה ממומחי השתלות שיער בינלאומיים.

למדינה יש יוקר מחיה נמוך בהשוואה למדינות אחרות באירופה, מה שמסביר את המחירים הנמוכים להפליא של טיפולי השתלות שיער.

איך לבחור מרפאת השתלת שיער בטורקיה?

קיימים כמה גורמים שקובעים את הצלחת הליך השתלת שיער בטורקיה, והגורם העיקרי הוא המרכז שבו תעברו את ההליך. אינכם יכולים לצפות לתוצאות מספקות במרפאה שיש לה אחוזי הצלחה נמוכים לביצוע השתלות שיער.

למרות שבטורקיה יש הרבה מרפאות להשתלת שיער, זה לא אומר שכולן משיגות תוצאות מהשורה הראשונה. לכן, כשבוחרים מרפאה להשתלת שיער בטורקיה, עליכם לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:

מיומנות הרופאים

אין צורך להדגיש שהמומחיות של הרופא שמבצע הליך השתלת שיער בטורקיה תשפיע על התוצאה. מומלץ תמיד לבקש להתרשם תמונות לפני ואחרי של מטופלים קודמים ולשאול על החוויה שלהם, כמו גם על רמת ההכשרה המקצועית של הרופא.

האיכות המקצועית של המרפאה

רמת המיומנות המקצועית של המרפאה חשובה מאוד. קיימות עשרות מרפאות להשתלות שיער ברמה עולמית בטורקיה, ואתם יכולים אפילו לבקש להתרשם מתמונות של המרפאות לפני שאתם יוצאים מהארץ.

הציוד המשמש לביצוע השתלת שיער בטורקיה

מכיוון שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי, מיטב המרפאות מבצעות היום הליכי השתלת שיער תוך שימוש במכשירים מתקדמים מבחינה טכנולוגית, וזה משהו שכדאי לקחת בחשבון.

הסמכה מקצועית

אם מרפאת השתלת שיער בטורקיה נחשבת לטובה כל כך, יש להכיר אותה ברחבי העולם והיא חייבת להיות שלוחה של ארגון בינלאומי המו המועצה העולמית של חברות כירורגיה לשיקום שיער.

במרפאות מוכרות בינלאומיות יש בדרך כלל צוות מיומן היטב ושיעורי הצלחה גבוהים ביותר של הטיפולים.

ביקורות מקוונות על המרפאה

הדירוגים המקוונים אמינים ואוד ויעזרו לכם להבין את החוויות והמשובים של מטופלים אחרים שעברו השתלת שיער בטורקיה. אתם יכולים אפילו לפנות לאותם מטופלים ולקבל מהם המלצות.

האם טורקיה היא מקום בטוח?

זו שאלה שמעסיקה תיירי בריאות רבים שמתכננים להגיע לטורקיה לצורך הליך השתלת שיער, אבל האמת היא שאם טורקיה לא הייתה בטוחה, איסטנבול לא הייתה ביתם של למעלה משישה מיליון זרים; וגוף הממשל האירופאי בכדורגל לא היה מכנה את טורקיה כמארחת גמר ליגת האלופות 2020.

האם המטבח הטורקי טוב?

כשזה מגיע למטבח, בטורקיה יש מגוון עשיר. המטבח הטורקי אינו מטבח רגיל, אלא מבוסס ברובו על המורשת של האימפריה העות'מאנית שהיא לכשעצמה תערובת ועידון של מטבח יווני, מזרח תיכוני, מזרחי אירופאי ומרכז אסיה. אז אתם יכולים לדמיין כמה הוא טוב.

בשורה התחתונה, כדאי שתתחילו לתכנן את הטיול שלכם לטורקיה

אם ביצעתם מחקר מעמיק ואתם מוכנים לצאת, חשוב שתוודאו שהמסמכים שלכם מוכנים. התהליך שאתם עומדים לעבור מרגש, אבל אם תקפידו להתנהל נכון, ולשאול את השאלות המדויקות, תוכלו ליהנות מחוויית השתלת שיער בטורקיה בשילוב עם חופשה קצרה ומהנה.

 

Exit mobile version