Site icon מקומון רמת גן

יותר קרוב אליכם משחשבתם: מה אתם יודעים על תופעת האגרנות?

כולנו אוהבים לקנות דברים ובכל בית אפשר למצוא חפצים רבים שלא באמת צריך אותם. יכול להיות שפעם השתמשנו בהם והיום לא בא לנו להיפרד מהם. יכול להיות אפילו שכבר ברגע בוקנינו אותם לא באמת היינו צריכים אותם. אבל ישנם גם מקרים יותר קיצוניים של אגרנות כפייתית. אנשים אלו אוספים חפצים בצורה אובססיבית ואינם מסוגלים להיפרד משום חפץ. זוהי בעיה הדורשת טיפול נפשי עבור האדם אשר סובל מבעיות נפשיות ונוהג לאגור חפצים, אך גם פתרון להררי אשפה אשר קיימים בדירה.

אינני יודע אם יצא לכם לראות בית של אגרנים, אבל האמת שזהו משהו מאוד לא נעים אשר עשוי לעורר צמרמורת. אגרנות היא בעיה נפשית אמתית ובבית של אגרנים ניתן לראות תופעות הזנחה אשר יכולות לעורר צמרמורת, גועל ותחושות מאוד לא נעימות. ומעל לכל זוהי גם סכנה תברואתית. לצד הטיפול הנפשי, בו מטפלים פסיכולוגים, פסיכיאטרים ואנשי שירותי הרווחה, יש צורך גם בעבודות ניקיון – ניקיון של דירה מזוהמת ופינוי ערמות זבל.

אין מדובר בסתם ניקיון של דירה מסריחה שהזניחו אותה, מדובר במקרה הקיצוני ביותר שאתם יכולים לדמיין ולצורך כך יש להיעזר בשירותי ניקיון מקצועיים המנוסים בעבודות ניקיון ופינוי בית של אגרנים. האתגרים שתמצאו אצל אנשים הסובלים מאגרנות כפייתית כוללים כמויות גדולות מאוד של אשפה אשר נאספו במשך שנים והפכו להררי אשפה וערימות זבל הממלאות חדרים שלמים. לעתים מדובר בהררי אשפה אשר מגיעים עד התקרה וערמות זבל החוסמות מעברים ובקושי מאפשרות לנוע בדירה.

פינוי דירות בגבעתיים

פינות דירה מערימות אשפה אשר נאספו על ידי אגרנים כפייתיים במשך שנים הוא עבודה לאנשי מקצוע, ולא רק בכלל הכמויות הלא הגיוניות שתוכלו למצוא בבית. זהו אינו פינוי דירה כפי שעושים כאשר עוברים דירה ורוצים להוציא את הריהוט, זהו פינוי של כמות פריטים רבים וקטנים. במקרים רבים מדובר בחפצים אשר פשוט נאספו מהאשפה, חפצים חסרי ערך ושימוש אשר נאספו כאשר היו זרוקים בצד המדרכה; ביניהם יכולים להיות חפצים חדים, חלודים וכל מיני דברים אשר יכולים לגרום לפציעה בעת הפינוי.

פינוי תכולת דירה. צילום: באדיבות שי פינוי

דירות של אגרנים כפייתיים הופכות להיות מפגע תברואתי עם סכנות בריאותיות. בין ערמות הזבל שבבית, ישנו ריקבון ועלולים להיות שם עכברים, נחשים, עקרבים וחרקים שונים. למשל סקביאס היא בעיה שכיחה בבתים של אגרנים כפייתיים.

בבית של אגרן כפייתי ישנו ריח צחנה לא נעים, אך גם סכנות בריאותיות רבות ולכן חברה המתמחה בניקיון דירות מקצועי בגבעתיים עושה שימוש בציוד הגנה אשר עשוי לכלול בגדי עבודה, מגפי עבודה, קסדות הגנה לראש, מסכות נשימה, כפפות ואביזרים שונים אשר יאפשרו להם לבצע ניקיון דירות מקצועי מבלי להיפגע ומבלי לסכן אנשים אחרים אשר מתגוררים בבניין. אם ישנם נחשים ועכברים, בעת הניקוי הם עשויים להתפזר לכל עבר, ויש לתת מענה גם לבעיה זו על מנת להבטיח את שלום הציבור.

אם אתם נזקקים לשירות של פינוי דירות בגבעתיים ומדובר בבית של אגרנים עם הבעיות האופייניות לו, עליכם לחפש חברת פינוי דירות בעלת האמצעים והניסיון הדרוש לטיפול באתגר שכזה. לפעמים יש צורך בחברות בעלות ניסיון בעבודה מול רשויות רווחה, משפחות וכל הרגישות הדרושה למשימה.

Exit mobile version