Site icon מקומון רמת גן

תהליך עיבוי שפתיים

למראה השפתיים יש השפעה רבה על המראה הכללי, שפתיים דקות מדי מטשטשות את תווי הפנים ויוצרת מראה כעוס וקפוץ ואילו שפתיים מלאות ובשרניות מדגישות את החיוך, משדרות בריאות ואף תורמות למראה הכללי. תחום הרפואה האסתטית המתקדמת משלב חומרים איכותיים עם שיטות עבודה בטוחות על מנת לבצע עיבוי שפתיים. באמצעות השיטות המדוברות כל אדם יכול לזכות במראה שפתיים מלא וטבעי אשר יותאם בצורה הטובה ביותר למבנה הפנים שלו.

שיטות לעיבוי שפתיים

ככלל, הגדלת שפתיים וכן עיבוי שפתיים מתבצעים באמצעות הזרקה מקומית של חומרים. לרוב עובדים עם שלושה חומרים בולטים בתחום המדובר:

ראשית כל, סיליקון. השיטה המסורתית של עיבוי שפתיים התבצעה באמצעות הזרקת סיליקון. מדובר על חומר שבעבר נחשב לחדשני בתחום האסתטיקה הרפואית. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי לסיליקון יש נטייה לנדוד וליצור מראה לא אחיד אשר מצריך תחזוקה, תיקונים ועוד ועל כן, כיום עושים בו פחות שימוש לעיבוי שפתיים וזאת בשל הפוטנציאל שלו לסיבוכים בטווח הרחוק.

שיטה נוספת היא הזרקת שומן. מדובר על שיטה יעילה מאוד שכן השומן מדמה ככל האפשר מראה טבעי וכן הוא מתמזג בצורה קלה בגוף. חיסרון בשיטה הזאת נובע מהעובדה כי בגוף יש נטייה מולדת להיספגותו הטבעית של השומן ולהפרשתו למחזור הדם, מה שמותיר רק מחצית מהחומר לאורך זמן באיבר המוזרק. חיסרון נוסף הוא שהעבודה עם שומן היא מורכבת ולא פעם היא מייקרת את הטיפול.

צילום: unsplash

שיטה פופולארית ומקובלת מאוד כיום לצורך עיבוי שפתיים היא חומצה היאלורונית. מדובר על חומצה שקיימת בגוף האדם ומסייעת לשמירה על אסתטיקה הגוף והפנים. באמצעות מחקר ופיתוח חברות רבות הצליחו לייצר את החומצה המדוברת בצורה מסחרית. חומצה היאלורנית משתלבת ברקמות הפנים כחומר טבעי לכל דבר. הזרקת החומצה מתבצעת לחלק הפנימי של עור השפתיים באמצעות מחט עדינה לאחר אלחוש מקומי של האזור המוזרק. מדובר בתהליך פשוט ומהיר ליצירת שפתיים עבות.

כיצד לבחור את שיטת הטיפול הרלוונטית?

כיום ניתן לבצע תהליך עיבוי שפתיים בשל כמה סיבות כגון: אם האישה נולדה עם שפתיים דקות או אם הן הפכו להיות דקות יותר בצורה טבעית עם התבגרותה והיא חשה שהדבר פוגע לה במראה החיצוני ובהתאם לכך בדימוי העצמי ובביטחון העצמי, הרי שהיא יכולה לבחור כיום בתהליך עיבוי שפתיים. אם האישה סובלת מצניחת עור כתוצאה מהזדקנות גם במקרה הזה כדאי לה להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום שיתאים לה את הטיפול המתאים לעיבוי שפתיים שיסייע לה בבעיה. גם בשל תיקוני אסימטריה בשפתיים שיכולים  להתרחש כתוצאה מהזרקה לא טובה מספיק או בשל כל מולד בשפתיים, ניתן להתאים טיפול עיבוי שפתיים מתאים.

לכל סוג של בעיה לרוב תתאים שיטה אחרת. אם מדובר על קמטוטים מעל השפה העליונה, הבחירה בחומצה היאלורנית לרוב תהיה יעילה ואם מדובר על כל בעיה אחרת, יש להתייעץ עם איש מקצוע העוסק בתחום שנים רבות, מכיר היטב את כל השיטות ויודע איזה שיטה להתאים לכל סוג של בעיה.

כיצד מתבצע תהליך עיבוי שפתיים?

בכדי לעבות שפתיים בתחילה יש להיפגש עם הרופא המטפל אשר יערוך  תיאום ציפיות עם המטופלת ויבדוק את ההתאמה שלה לתהליך עיבוי שפתיים. במעמד זה כמובן שיש לדון עם הרופא כיצד רוצים  להראות לאחר הטיפול, מה הציפיות ועוד. בהתאם לכך, הרופא יציע תוכנית טיפול מתאימה. התהליך עצמו יתבצע באמצעות הזרקת החומר הנבחר, כאשר הרופא יקבע את כמות ההזרקות הנדרשת וכן, את החומר שבו כדאי להשתמש בהתאם לבעיה. חשוב לדעת כי התהליך יתבצע בהרדמה לא יהיה כואב או לא נעים באופן כלשהו.

אם אתם עומדים לעבור בקרוב תהליך עיבוי שפתיים, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא לחצו כאן 
Exit mobile version