Site icon מקומון רמת גן

תאונת הדרכים הבוקר ברמת גן: נקבע מותו של רוכב האופנוע

סמוך לשעה 6:15 בבוקר התקבל דיווח בגין תאונת דרכים ברחוב אבא הלל ברמת גן, במתחם הבורסה. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי רוכב אופנוע פגע ברוכב אופניים חשמליים. רוכב האופנוע פונה במצב אנוש ורוכב האופניים פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר.לפני זמן קצר נקבע מותו של האופנוען.

בשעה 06:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על תאונת דרכים קשה בין רוכב אופנוע לרוכב אופניים ברח' אבא הלל סמוך לתחנת הדלק ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, את רוכב האופנוע גבר כבן 50 במצב אנוש, עם פגיעת ראש קשה, תוך פעולות החייאה, ואת רוכב האופניים גבר כבן 40 במצב קשה, מחוסר הכרה ומונשם.

חובשי רפואת חרום על אופנועי מד"א יששכר ויס וגל סלהוב סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו 2 פצועים שוכבים על הכביש בסמוך אחד לשני ולצידם אופניים חשמליים ובמרחק של כ-30 מטר האופנוע. שניהם היו מחוסרי הכרה, רוכב האופנוע גבר כבן 50 סבל מחבלת ראש קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו בפעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים, רוכב האופניים סבל גם הוא מפגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים."

כאמור, לצערנו לפני זמן קצר נקבע מותו של רוכב האופנוע בבית החולים. חקירת התאונה נמשכת.

צילום: אהרן פישר, תיעוד מבצעי מד״א
צילום: אהרן פישר, תיעוד מבצעי מד״א
Exit mobile version