Site icon מקומון רמת גן

שת"פ עם ערך: חברת 'Call יכול' המעסיקה אנשים עם מוגבלות תתגבר את המוקד העירוני ברמת גן

עיריית רמת-גן החלה לעבוד עם חברת " call יכול", המעסיקה עובדים עם מוגבלויות. עובדי החברה יחלו לעבוד עם אגף הכספים ויעסקו ברישום תושבים לקבלת שירותי ארנונה באמצעות המייל. המודל שמפעילה החברה, שחלק ניכר מעובדיה הינם אנשים עם מוגבלויות, הינו ייחודי ומטרתו לתמוך בפעילויות המבוצעות ע"י אוכלוסייה מיוחדת.

עיריית רמת-גן החלה לעבוד עם חברת " call יכול", שמעסיקה עובדים עם מוגבלויות. עובדי החברה יחלו לעבוד עם אגף הכספים ויעסקו ברישום תושבים לקבלת שירותי ארנונה באמצעות המייל. המודל שמפעילה החברה, שחלק ניכר מעובדיה הינם אנשים עם מוגבלויות, הינו ייחודי ומטרתו לתמוך בפעילויות המבוצעות ע"י אוכלוסייה מיוחדת.

בצל הקורונה, כלל הצוותים העירוניים ערוכים לשעת חירום, המוקד העירוני 109 ממשיך לפעול באופן מתוגבר עם צוותי חירום. בנוסף, צוותים מיוחדים, הכוללים סיירת של המוקד העירוני, פקחי העיר והשיטור העירוני ומנהלי הרובעים, פרוסים ברחבי העיר בזמינות מלאה ומעניקים מענה מידיי לצרכים של מבודדים ושל תושבים במגוון דרכים, בהתאם לפניות שעולות מהשטח. לאור היערכות החירום, העירייה בחרה לקיים התקשרות עם חברת 'Call יכול' המפעילה שירות לתושב לקבלת ארנונה במייל כשלנגד עיניה המטרה להעניק מענה מהיר ויעיל לכלל התושבים.

ראש עיריית רמת גן (מימין), עם ד"ר גיל וינש ושיא בכר. צילום: רקפת פרא

חברת 'Call יכול' הינה עסק חברתי. החברה מתמחה בהעסקת עובדים המתמודדים עם מוגבלות (פיזית, נפשית וחושית) ומספקת שירותים טלפונים לחברות גדולות ולרשויות מקומיות, בשיטת מיקור חוץ (Outsourcing)". החברה אינה רק מיזם חברתי, היא מחזיקה כ-200 העובדים עם מוגבלויות, אשר מגיעים לפריון עבודה רגיל ומשתכרים כמקובל בענף המוקדים.

המרכז הוקם בשנת 2008, מתוך החזון של ד"ר גיל וינש ואשתו, אפרת שגב-וינש, שביקשו לחולל מהפכה בתחום התעסוקתי עבור אנשים עם מוגבלויות ולאפשר להם לעשות דברים שעד אז נתפסו כבלתי אפשריים. במוקד שהקימו עובד מערך של מוקדנים, שלכולם מוגבלויות פיזיות או נפשיות. כל שנדרש מהם הוא לקבל פניות טלפוניות עבור חברות וארגונים ולנתב אותן לבעלי התפקידים ולאנשי המקצוע הרלוונטיים.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: ״רמת-גן מובילה בעשייה למען הקהילה, גם בשגרה וגם בחירום. שיתוף הפעולה עם חברת 'Call יכול' טומן בחובו שני אלמנטים חשובים עליהם העירייה אמונה בעת משבר הקורונה, תגבור המוקד הנותן מענה לתושבי העיר בעת משבר הקורונה ומתן שוויון הזדמנויות בתחום התעסוקתי".

Exit mobile version