Site icon מקומון רמת גן

שף פרטי עד הבית

לשכור שף פרטי עד הבית לארוחת ערב או לאירוע, היא לא טרנד חדש אלא מחודש. בעקבות אווירת הקורונה שלא עוזבת אותנו במהלך השנתיים האחרונות שהשאירה אותנו בתוך הבית, הביאה עימה לעולם את בשורת הבילוי בתוך הבית. וכמו שאומרים אם הסועדים לא יכולים להגיע אל המסעדה תגיע המסעדה אל הסועד הביתה. כך שאם עד עידן הקורונה השכרת שרותיו של שף פרטי עד הבית הייתה נחלתם של אלו שיכלו להרשות לעצמם, שלא לדבר על בני המעמד הגבוה להם יש שרותי שף וצוות עובדי מטבח  באופן קבוע, הגיע החידוש המהמם הזה בו כל אחד יכול לזכות ולהרגיש אף למספר שעות בתפנוקים של בני המעמד הגבוה ולשכור את שרותיו של שף פרטי עד הבית. השף ניסן מוכתר בעליו של שף בוטיק שייצג בכבוד את ישראל בתחרות בינלאומית בלוקסמבורג וזכה מקום ראשון מבין – 30 מדינות, הוא אחד מאותם שף דה קוויזין המציע לכם ליהנות משרותיו ולהיות השף הפרטי שלכם  לאירוע ולארוחה אותה תבחרו להגיש לקרובים ולאהובים שלכם.

קרדיט Canva

היתרונות של שף פרטי עד הבית

היום אנחנו כבר מבינים שליהנות מבילוי לא אומר לצאת החוצה בשביל שעה במסעדה או בית קפה. לארגן אירוע לא אומר שצריך לקבל אל תוך החבילה את קייטרינג התעשייתי. עידן הקורונה מציעה לנו לבלות במקום הכי טוב כייף ובטוח שלנו, בתוך הבית שלנו ולשדרג ארוחה רגילה למעדן מלכים, ואירועים כמו מסיבת רווקים, חתונה, שבת חתן, בריתות, ערבי גיבוש לעובדים, פגישות עסקיות ומה לא, ניתן לשדרג עם הזמנת שף פרטי עד הבית, וזה למה:

להתפנק עם ארוחת שף עד הבית

להשקיע לכבוד אירוע או סתם כי בא לכם לשבור שיגרה ולגוון בארוחה ולטעום טעמים מעבר לממוצע, הזמנת שף פרטי עד הבית  היא הדרך להתפנק ולפנק את יקירכם. השף ניסן מוכתר בעליו של שף בוטיק  מציע לכם חוויה קולינרית מעולם אחר וליהנות מארוחת גורמה משובחת המוגשת לכם מחומרי הגלם הטובים ביותר. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס אל אתר הבית של שף בוטיק ולהזמין את ארוחת הגורמה שלכם לבית או לאירוע. צלצלו כבר עכשיו אל ניסן > 054-6608519

Exit mobile version