Site icon מקומון רמת גן

שערי גלילה חשמליים להגנה על הרכב הפרטי

מדי שנה נגנבים בישראל כ-15,000 כלי רכב, כאשר 60% מהגניבות הן של מכוניות משפחתיות פרטיות, ביניהן רכבי יוקרה, רכבי שטח ופנאי, ג'יפונים וטנדרונים. משטרת ישראל טוענת כי שיעור מקרי הגניבה נמצא במגמת ירידה, עם זאת שיעור הגניבות של מכוניות חדשות ויקרות הולך וגדל במהירות, לכן חשוב להגן על הרכב הפרטי באמצעות אמצעי מיגון יעילים ומוכחים.

אחד הפתרונות היעילים ביותר להגנה על הרכב הפרטי הוא שער גלילה אותו מתקינים בחניון הבית, ישנם דגמים המתאימים לחניון בבית פרטי ויש דגמים חשמליים ייעודיים לחניונים של בנייני מגורים. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי על מנת לבחור בפתרון הנכון והמתאים ביותר לחניה הפרטית, רק כך ניתן להקשות על כנופיות הגנבים, השער החשמלי מונע גם מקרי ונדליזם, שריטות ונזקים נוספים.

ממה עשוי שער גלילה לחניה פרטית?

את שער הגלילה מייצרים משלבים של אלומיניום או מברזל, מומלץ לבחור בשער העשוי שלבי אלומיניום בגלל העמידות הגבוהה בפני היווצרות קורוזיה ונזקי מזג האוויר. השער כולל מנוע חשמלי לתפעול נוח ומהיר, בעת פתיחת השער שלבי האלומיניום עולים מעלה ומתקפלים סביב ציר המותקן בחלק העליון, לרוב בארגז נסתר.

ישנם דגמים רבים של שערי גלילה עם מנגנון חשמלי, ניתן לייצר את השער בגדלים שונים ובהתאמה מדויקת לגודל הפתח. את שלבי האלומיניום של השער ניתן לצבוע בתנור לצרכי עיצוב והתאמה לחזית המבנה ולצרכי מיתוג.

כדאי לדעת כי בעבר הלא רחוק היה נהוג להתקין שערי גלילה ידניים, לכן בכל פעם שהלקוח רצה להחנות את רכבו בחניה הפרטי, הוא נאלץ לצאת מהמכונית, להעלות ידנית את השער, להחנות את רכבו ולסגור את השער. כיום, באמצעות שער חשמלי נגלל הלקוח יכול להעלות ולהוריד את השער בלחיצת כפתור, אפשר להתקין מתג הפעלה על קיר פנימי של החניה הפרטית או לבחור במנגנון עם שלט רחוק לתפעול נוח וידידותי, יש גם פתרונות נוספים כמו מנגנון סלולרי לשליטה מלאה בשער החשמלי.

שומרים על ביטחון

בעת רכישת שערי גלילה חשמליים לחניה פרטית חשוב לוודא כי המוצר כולל מנגנון בטיחות ומעצור חירום למניעת סגירת השער אם אדם עובר תחתיו בעת הסגירה. כמו כן, יש לוודא כי ניתן להרים ולסגור את השער באופן ידני במקרים של הפסקות חשמל. ישנם דגמים שניתן לחבר למערכת בית חכם, כך אפשר לשלוט בעזרת אפליקציה בתפעול השער גם מרחוק.

תמונה באדיבות: pixabay

חשוב לוודא כי השער עשוי משלבי אלומיניום באיכות גבוהה ועל פי הסטנדרטים המחייבים. את השער יש להתקין על ידי צוות התקנות מנוסה, כך זוכים לגימור מעולה ולשילוב מושלם של השער בחניה הפרטית או בחניון של הבניין. בנוסף, מומלץ לרכוש שערים חשמליים נגללים רק מעסק מוכר ומוביל בתחום, חברה אמינה מציעה שירות בכל הארץ, מתחייבת למחירים תחרותיים ומספקת מענה מהיר לכל שאלה, בקשה ובעיה.

 

 

Exit mobile version