Site icon מקומון רמת גן

שערים לחנייה פרטית – מהן האפשרויות בשוק

מחפשים שער חזק ועמיד לחניה הפרטית שלכם? מעוניינים לדעת אילו שערים חשמליים יש לחנייה הפרטית? איך לבחור נכון שער לחניה בביתכם?

שערים לחניה עשויים בדרך כלל מאלומיניום ותפקידם להגן על הרכב הפרטי ויקר הערך שברשותכם. אפשר להזמין מיצרנים מובילים ואמינים שערים לחנייה עם מנגנון ידני או חשמלי, כיום רוב הלקוחות בוחרים בשער החשמלי מטעמי נוחות. יש בשוק מגוון רחב של שערים המתאימים לחניות הפרטיות בבתים פרטיים ובבתי מגורים משותפים, החל משערים אטומים שאינם מאפשרים לראות איזה רכב עומד בחניה ועד שערי כנף השומרים ומגנים על הרכב שלכם בחנייה.

מידע כללי על שערים לחנייה הפרטית

בשוק הישראלי ניתן למצוא יצרנים מקומיים ולא מעט יבואנים המתמחים בשערים לחנייה, יש מבחר עצום של שערים בשלל עיצובים מיוחדים. השער לחנייה נועד בראש ובראשונה להגן על הרכב ולהקשות על גניבתו, בנוסף השער החשמלי לחנייה הפרטית מבטיח לכם איכות חיים גבוהה יתר מאחר ואין צורך לצאת מהרכב כדי לפתוח את השער ולהחנות את הרכב, או להוציא אותו מהחנייה, ואפשר בלחיצת כפתור פשוטה באמצעות שלט רחוק לפתוח ולסגור את השער. יש גם אפשרות לבחור שער עם מנגנון סלולרי והשליטה נעשית באמצעות הנייד.

צילום: Freepik

שערים המיועדים לחנייה הפרטית מוצעים בשוק הישראלי במגוון רחב של דגמים ועיצובים, יש שערים נגררים, נגללים מעלה, שערים עם כנף אחת או שער דו כנפיים ועוד. כמו כן, אפשר לרכוש שער לחנייה עם מנגנון ידני, המחירים של השערים הידניים זולים יותר אך הנהג או נוסע ברכב חייבים לצאת מהמכונית כדי לפתוח ולסגור את השער. לכן, ברוב המקרים כדאי לבחור שער חשמלי לחנייה, ומומלץ לרכוש את השער רק מחברה מוכרת, מומלצת ואמינה.

סוגים שונים של שערים לחנייה הפרטית

בשוק הישראלי תוכלו למצוא מבחר עצום של שערים לחנייה, הסוגים העיקריים הם:

כאשר מחפשים שערים לחנייה פרטית כדאי לפנות לחברת אינטרמטאל המציעה פתרונות מתקדמים ואיכותיים בתחום השערים. החברה מייצרת ומתקינה שערי גלילה חשמליים ושערים מסוגים נוספים, בהתאמה אישית מלאה ועל פי רצונות הלקוח ומגבלות תקציבו.

Exit mobile version