Site icon מקומון רמת גן

שנקר ללא גבולות: סטודנטים פותחים את הלב למען ילדי טנזניה

המשלחת ההומניטרית של אגודת הסטודנטים בשנקר יוצאת לדרך ועולה על המטוס לטנזניה. כחלק מהפעילות ההתנדבותית של מכללת שנקר, תצא לראשונה ב-23.8.18 משלחת סיוע לבית יתומים בטנזניה, שתורכב מ-30 חברי צוות, בהם סגל אקדמי וסטודנטים מכלל המחלקות בשנקר – בהתנדבות מלאה וללא כל מטרות רווח.


ראש העיר עם חברי המשלחת.
צילום: באדיבות עיריית רמת-גן

במשך שבועיים שלמים ינסו חברי המשלחת לפרוץ גבולות חדשים, מעבר לפעילות ההתנדבותית המתקיימת בארץ לאורך כל השנה, במטרה לשפר את המציאות עבור ילדי אוכלוסיית העולם השלישי באפריקה. דרך השילוב הייחודי הקיים בשנקר בין עולמות ההנדסה והעיצוב – תחומים המשמשים ככלים מחוללי שינוי, חברי המשלחת יפתחו את ליבם לרווחת הקהילה בטנזניה ויוכלו לגייס שגרירים אוהדים לישראל.
העשייה ההתנדבותית בבית היתומים בטנזניה תכלול: העברת הדרכה פורמלית בבתי ספר בתחומים שונים והשתלבות בפעילות השוטפת במקום, במטרה ליצור קשרים חמים ולהעניק לילדים תשומת לב ואהבה, תוך העברת תכנים בלתי פורמליים. כמו כן, חברי המשלחת ייקחו חלק בפרויקט שיפוץ מבנים וכיתות, כולל עבודות צביעה, ניקיון, גינון, בינוי והקמת מבנים ראויים ונוחים למחייה – והכל בעשייה חווייתית משותפת יחד עם הילדים.

אז מה נדרש לעשות כדאי להפוך את החלום למציאות?

בכדי לגייס את המשאבים הנחוצים ולהוציא את המשלחת לפועל, חברי הפרויקט זקוקים לתרומות שיעזרו ברכישת ציוד לוגיסטי כדוגמת: מזון, ביגוד, הנעלה, צבעים, חומרי יצירה, מוצרי היגיינה וטואלטיקה, סיוע בתרופות לבתי חולים, חומרי בנייה ושיפוצים, גנרטורים וגופי חימום, חומרי עזר ללימודים וצעצועים. 
טרם הנסיעה, חברי המשלחת מנסים לגייס תרומות מגופים שונים ואף בשבוע שעבר נפגשו עם ראש עיריית רמת-גן והציגו בלשכתו את הפרויקט הייחודי. בתום הפגישה ובהנחיית ראש עיריית רמת-גן, נשלח מכתב לכל בתי העסק בעיר, בבקשה לסייע בתרומות של מוצרי בניה וחומרי הדרכה.

לדברי ראש עיריית רמת-גן: "הסטודנטים של שנקר מהווים משאב אנושי איכותי, התורם רבות לחיזוק העיר, בין היתר באמצעות פרויקטים של מעורבות חברתית ברמת-גן ומחוצה לה. אני גאה בחברי המשלחת שיזמו את הרעיון המקסים הזה, ובטוח כי הם יצליחו לפרוץ גבולות בענק. ישר כח!".

לדברי אסתי בריינס, מנהלת המשלחת: "כדי לממש את החלום, אנו פונים בבקשה לסיוע לכל מי שעשייה למען קהילות במדינות חלשות נוגעת לליבו; למי שנותן חשיבות לתת הזדמנות שווה לכלל הילדים בעולם ומעונין לתרום לכך. אנחנו מודים לראש עיריית רמת-גן על האוזן הקשבת והרצון לסייע ומבטיחים להפיץ את אהבת ישראל בעולם, על מנת שיכירו ישראל אחרת, רגישה, תומכת ומחבקת״.

Exit mobile version