Site icon מקומון רמת גן

שנה טובה דופקת בדלת

לכבוד השנה החדשה יצא הצוות הרפואי של מכבי ממרחב רמת גן לאחל שנה טובה, להעניק שי ולשאול לשלומם של החברים הנמצאים באשפוז ביתי. ניר נאמן מנהל מרחב רמת גן במכבי שירותי בריאות: "אנחנו גאים ושמחים על הזכות לשמח את חברינו שלא יכולים לצאת מביתם ולאחל להם שנה טובה גם בימי הקורונה, תוך הקפדה ושמירה על בריאותם."

בימים אלו יוצא הצוות הרפואי  של מרחב רמת גן ממחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות לביקורי בית בקרב חבריה, המאושפזים בביתם. הביקורים נערכו על מנת לדאוג לשלום החברים, לאחל להם שנה טובה ולהעניק להם שי צנוע אותו גייסו כלל העובדים במרחב. הביקורים שנערכים זו השנה השנייה ברציפות, התקיימו תוך הקפדה ושמירה על בריאותם של החברים, כאשר בכל ביקור הצוות הניח את השי על סף הדלת, דפק והתרחק מרחק סביר, עד שחבר מכבי אסף את השי ובורך על ידי הצוות בברכת שנה טובה.

ברמת גן ישנם עשרות מטופלי בית ממכבי, אשר מרותקים לבתיהם. החברים הזקוקים לטיפול בביתם זכאים לשירות מצד רופאים ראשוניים ושירותים נוספים וביניהם אחיות, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, דיאטנים ועוד. הפעילות של צוות מכבי ברמת גן בוצעה ביוזמתן של אורית שלו מנהלת המרכז הרפואי מרום נווה ואחראית קשרי קהילה בעיר ויערית מאור מנהלת תחום המינהל במרחב, ובעידודו של מנהל מרחב רמת גן ניר נאמן.

דבורה חסיד, ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות: "אני מודה לצוות המרכז הרפואי של מכבי ברמת גן על הרגישות, החמלה והדאגה שלהם לאורך כל השנה לחברי מכבי בעיר. כתושבת העיר אני גאה על איכות השירותים שניתנים לתושבים ומאחל לכולם חג שמח ובריאות טובה."

ניר נאמן, מנהל מרחב רמת גן, במחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות: "למרות הקשיים שהציבה בפנינו הקורונה אנחנו ממשיכים במסורת ומבקרים את חברינו המטופלים בביתם. החלטנו שאנחנו לא מוותרים ודואגים להגיע לביקורים תוך שמירה על בריאות החברים והצוות. חשוב לנו להגיע לחברים לאחל ולקוות יחד איתם לשנה טובה ובריאה הרבה יותר."

Exit mobile version