Site icon מקומון רמת גן

שמן קופאיבה והיתרונות שלו לשמירה על בריאות הנפש

בשנתיים האחרונות עבר עולמנו, מהפכות, תהפוכות ושינויים יסודיים ומהותיים שהשפיעו על כל תחום מתחומי החיים של כולנו. לא נטעה אם נאמר שחיינו לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו לפני פרוץ המגפה ועלינו לקבל זאת ולהסתגל לכך כדי שנוכל להמשיך לצמוח ולשגשג בחיינו. ולא רק הקורונה הפכה את עולמנו על פיו. בד בבד להתמודדות עימה נאלצנו להמשיך קדימה ובמלוא המרץ במרוץ החיים. הלימודים, הפרנסה, גידול הילדים והרצון להגשמה עצמית ולחיים טובים ומספקים לא פסקו ואילצו אותנו להתמיד בהם בתנאים החדשים שהתהוו ועודם מתהווים בחיינו.

אחדים מאיתנו סתגלניים יותר מאחרים ומצליחים להתאים את עצמם לשינויים המתהווים בעולם בלי שהדבר יפגע בהם ובמסלול חייהם. אולם לרבים מאיתנו דרוש עוד זמן כדי להתמודד עם השינויים הרבים שאירעו בשנתיים החולפות, ואנו עלולים להרגיש תקועים, מבולבלים, חסרי אונים ובאופן כללי לא רגועים.

חוסר האונים הזה והשלכותיו על אורח החיים הוא מובן וטבעי, וכדאי שנקבל אותו וניתן לעצמנו את הזמן הדרוש להתמודד עימו. אתגרי התקופה הרבים מאלצים אותנו לעצור, להתבונן במתרחש, להקשיב לרחשי ליבנו בהבנה ועם חמלה ולאזור כוחות כדי להתמודד עימם על הצד הטוב ביותר. שמנים אתריים הם דרך מצוינת להירגע ולהשיב לחיינו את האיזון הגופני, הרגשי והנפשי הנחוצים כדי להתמודד עם הקשיים ולהמשיך במסלול החיים במלוא הכוח והמרץ.

שמן אתרי קופאיבה של דוטרה בפרט ושמנים אתריים בכלל, יעזרו לכם להתמודד היטב עם אתגרי התקופה? בואו נבדוק.

שמנים אתריים לחיים מאוזנים

טיפול בשמנים אתריים במצבים של מצוקה נפשית מומלץ ומקובל עוד מימי קדם. השמנים  מסייעים רבות להשבת האיזון הרגשי והנפשי לחיים ונוסכים רוגע ושלווה בגופו ובחייו של המטופל. אין הכרח בקבלת טיפול ארומטי ממטפל מוסמך אם כי הדבר כדאי ומומלץ. מידע על תכונות הריפוי וסגולותיהם של השמנים האתריים זמין ונגיש לכולם ובפרט מידע על השמנים המתאימים ביותר לטיפול בבעיות רגשיות ונפשיות. אפשר לרכוש את השמנים האתריים המובילים מהמשווקים המורשים בישראל, לקבל מהם את מלוא המידע הנוגע לשימוש מיטבי בהם ולהשתמש בהם בפרטיות ובנוחות של הבית בטיפול עצמי מיטיב ומועיל.

פנינה ארד מרכז נטורל ליבינג. תמונה: יחצ

תחושה מיידית של שלווה ורוגע

שמן אתרי קמומיל ולבנדר הם השמנים המובילים כיום לטיפול בצרכים רגשיים ונפשיים והם הנפוצים והשמישים בתערובות שמנים טיפוליות בקליניקות או בערכות לטיפול עצמי. הם מפיצים ניחוח עדין ונעים, משרים שלווה מיידית על המטופל ומאזנים אותו רגשית. גם שמן אתרי קופאיבה מסייע להפיג חרדות, מתחים וחששות ומפחית מחשבות טורדניות מעיקות, מעכבות ומזיקות. הודות לריחו המיוחד והנעים של השמן הוא מבוקש בקרב המטפלים בארומתרפיה שמפיצים אותו בדיפיוזר מיוחד בסשן הטיפולי וממליצים עליו לשימוש עצמי בבית בטבילה באמבט, בעיסוי או במבער.

שמנים אתריים להרגעה כל היום

שמנים אתריים מאפשרים שלווה ורוגע גם במהלך המרוץ הקדחתני היום־יומי. בקבוקוני הרולר המיוחדים של חברת דוטרה מכילים שמנים אתריים להרגעה, נמכרים במרכז נטורל ליבינג ומאפשרים לכולנו לשאת את השמנים האהובים והמרגיעים בכיס, בתיק או בארנק לשימוש תכוף בכל עת. בקבוקוני הרולר מיועדים לשימוש קבוע מחוץ לבית ומאפשרים לשלווה ולרוגע ללוות אותנו לאורך כל היום.

הדרך הטבעית והנכונה לשמור על שלווה

טיפול בשמנים אתריים  הוא הדרך הטבעית, היעילה והטובה לשמור על איזון פנימי, על רוגע ושלווה ועל בריאות הגוף והנפש. השמנים מחזקים ומרגיעים אותנו ומסייעים לנו להתמודד עם אתגרים, מהמורות וקשיים גם בזמנים הקשים ביותר. הודות לשמנים האתריים אנו יכולים לצלוח את אתגרי התקופה ולדעת שלא משנה מה ילד יום –  אנו תמיד נתגבר על הכול.

 

 

 

 

Exit mobile version