Site icon מקומון רמת גן

שמירה על הרכב – חוסך זמן, חוסך כסף

לא לכולנו יש את התקציב הדרוש כדי לרכוש מרצדס או ג'יפ ב.מ.וו חדשה מהחברה ולא לכולנו יש את הכספים להשקיע במכוניות יוקרה אחרת ולכן כדי לשמור על הרכב שלנו לאורך זמן ללא תקלות וללא בעיות עלינו לשמור עליו ולבצע את הבדיקות הדרושות כל מספר חודשים. בדיקת שמן, מים, החלפת מסננן, החלפת צמיגים, בדיקת הרצועות, שמירה על המצבר ובדיקה של הברקסים הן רק חלק מהפעולות שאנחנו חייבים להכניס לשגרה שלנו כדי שלא נגרום לנזק חסר תקדים ברכב שמשמש אותנו נאמנה. אז נכון שכל הבדיקות האלו עולות כסף אבל לפעמים הוצאה של כמה עשרות שקלים בבדיקה פשוטה יכולה לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים אחרי שהתקלה כבר הפתיעה אתכם מבלי שהייתם מוכנים.

רכבים דורשים טיפול, גם אם אנחנו מאוד ממהרים לעבודה וגם אם אנחנו מעדיפים להישאר בבית יש בדיקות שאנחנו פשוט חייבים לעשות. ללכת למוסך אם אתם מרגישים שמשהו לא כשורה או להגיע לבדיקה שגרתית פעם בכמה חודשים גם חוסך לנו כסף אבל גם חוסך לנו זמן. נסו לדמיין את הסיטואציה המעצבנת שאתם קמים בבוקר, נכנסים לרכב כדי לנסוע לעבודה ואז הרכב מחליט שהוא לא מניע. עצבים, בזבוז זמן, הסברים לבוס וכמובן ההוצאה שבדרך הם רק חלק מהדברים שאתם צריכים להתמודד איתם עכשיו ועצם המחשבה שהכול היה יכול להיפתר אם רק הייתם בודקים לפני בהחלט יכולה להוציא אתכם מדעתכם. לפעמים דווקא מניעת הבעיה היא הפתרון הטוב ביותר ואם אתם לא רוצים להיות תלויים ורוצים להיות בטוחים שהרכב שלכם במצב טוב אל תתעצלו לערוך את הבדיקות השגרתיות בכל תקופת זמן.

צילום: עמיעד טאוב

מצברים לכל רכב – כל מה שרציתם לדעת:

אחת הבעיות הנפוצות ברכבים, ולא רק ברכבים ישנים היא מצבר שלא מתפקד. המרכיב החשמלי ברכב הוא חשוב ביותר ואם המצבר שלכם חלש ולא עושה את עבודתו כמו שצריך אתם חייבים להחליף אותו. אם אתם צריכים רכב אחר עם כבלים כדי להתניע את הרכב בכל בוקר זה כנראה הסימן שאתם חייבים לבדוק את המצבר או להחליף אותו במקרה הצורך. המצבר, כמו חלקים אחרים ברכב נועד כדי לשמש אתכם לתקופה ארוכה אבל גם אורך החיים שלו הם מוגבלים ולא משנה שאתם נוסעים כמו שצריך, במהירות הנכונה ומקפידים על החלפת שמן ומים גם המצבר יכול להפסיק לפעול בשלב כזה או אחר.

מצברים לכל רכב תוכלו למצוא אצל חשמלאים מוסמכים ומומלץ מאוד לרכוש מצבר ולהרכיב אותו ברכב רק במקום שמורשה לכך. אם אתם מחליטים לתת את העבודה לחבר או לעובד מוסך לא מקצועי אתם לוקחי סיכון גדול שכן אם המצבר אינו מספיק איכותי הוא יכול לעשות לכם נזק בלתי הפיך לרכב כולו. כמו שלכל אחד יש את העבודה שלו ואת תחום ההתמקצעות שלו גם שמדובר במצברים לרכב אל תתפשרו, בחרו בחשמלאי רכב מוסמך שאתם יכולים לסמוך עליו ותורידו לעצמכם דאגות מהראש.

Exit mobile version