Site icon מקומון רמת גן

שמו מאחוריהם את הקורונה: דיירי משען יצאו לתאטרון

לראשונה מזה שנה וחצי יצאו דיירי משען אפעל להצגת תאטרון מחוץ לכפר משען אפעל, בבית לסין, ונהנו מהצגה מושקעת ומטלטלת. "כיף לחזור לשגרה" סיכמו הדיירים.

אחרי שנה וחצי של מגבלות על בילוי חברתי המוני, בשל הקורונה, יזמה הנהלת רשת משען הצגה "מוגנת" עבור דיירי בית הדיור המוגן. עד כה נהנו הדיירים במשען אפעל משורת הופעות של אומנים מובילים דוגמת, טוביה צפיר, קרן פלס, יהורם גאון ורמי קליינשטיין, שהגיעו במיוחד אל הכפר באפעל והופיעו בפני הדיירים – אך הפעם סוף סוף זכו לצאת ולקבל את מופעי התרבות "בביתם הטבעי", בתאטרון, וזאת ביוזמת מנכ"ל משען, עמרי כהן, שהחליט להקדיש את שנת ה-90 לרשת משען לנושא התרבות.

דיירי משען יצאו בהסעה מאורגנת להצגה – "סינית אני מדברת אליך", שהועלתה בתאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר. כוכבת ההצגה, לימור גולדשטיין, התפנתה במיוחד דקות אחדות לפני ההצגה כדי לשוחח עם דיירי משען הנרגשים מההצגה.

הדייר אליהו יצחקי (מימין), השחקנית לימור גולדשטיין, הדיירות יפה דולב ושרה פרישמן. צילום: יח"צ משען

לאחר ההצגה הדיירים הנלהבים הזמינו את השחקנית לימור גולדשטיין להעלות בפניהם את הצגת היחיד שיזמה בשנה האחרונה, שנת הנגיף. לימור ספרה לדיירים כי הצגת היחיד שלה נמשכת כשעה ורבע של והיא כוללת ליווי מוסיקלי של ארנון פרידמן. לימור מובילה הקהל למסע בעקבות התפקידים שלה, למונולוגים שביצעה לאורך השנים ולתפקידים בולטים אותם מלאה לאורך שנות עשייתה בתאטרון.

מרשת משען נמסר: "הדיירים כבר ממתינים להופעתה אצלם בכפר אפעל וכמובן כבר שריינו לעצמם עוד הצגות תאטרון בחוץ להמשך הקיץ".

Exit mobile version