Site icon מקומון רמת גן

שירות פינוי דירה, מי בכלל צריך אותו?

ישנן חברות המעניקות שירותי פינוי תכולת דירה ברמת גן. במבט ראשון לפעמים יש לנו ספקות לגבי הצורך בשירות. המחשבה ”מה הם לא יכולים לפנות ולנקות את הדירה בעצמם“ עוברת לכולנו בראש. אך בפועל כל אחד יכול להגיע לנסיבות בהן הוא נזקק לשירות שכזה.

אחד המקרים הטיפוסיים בהם פונים לשירותי פינוי דירה הוא כאשר יש צורך לפנות דירה של אגרנים כפייתיים. האמת שאם אתם מכירים את הנושא מקרוב אתם בוודאי מבינים. בדירות שכאלו ישנה רמה גבוהה מאוד של הזנחה, תוצאה של דפוס התנהגות בעייתי במיוחד. אגרנות כפייתית היא בעיה נפשית הדורשת טיפול מתאים.

הסובלים מהבעיה נוטים לאסוף חפצים בצורה אובססיבית ולאגור אותם בדירתם. דפוס התנהגות שכיח של אגרן כפייתי הוא לאסוף חפצים מושלכים מהרחוב או ישירות מפחי האשפה ולקחת לביתו. למרות שאין להם שום ערך האגרן עשוי להחזיק באמונות שווא שהוא עשוי להזדקק להם, והמחשבה של השלכת החפצים גורמת לו לחרדות של ממש.

החפצים נערמים בדירה והופכים למטרד תברואתי לכל דיירי הבניין. הם מעלים ריח רע, מושכים מזיקים ואפילו מעלים את הסיכוי להתקלחות שרפה היכולה לסכן בניין שלם. גם האגרן עצמו סובל מהבעיה שאינה בשליטתו. הדירה מלאה בחפצים עד אפס מקום ופשוט לא ניתן לנהל בה אורח חיים תקין. אבל אפילו זה לא גורם לאגרן לעשות משהו בנידון. בסופו של דבר מגיע רגע שתלונות השכנים לעייריה ואפילו למשטרה מביאות להתערבות חיצונית וטיפול באגרן. אחד ההיבטים של הטיפול באגרן הוא פינוי ושיקום הדירה. זוהי לא פעולה שתבצע העירייה וגם לא שירותי הרווחה, לצורך כך יש לחפש חברת פינוי דירות וניקיון שתחזיר את הסדר לחיים.

פינוי תכולת דירה. צילום: באדיבות שי פינוי

אך פינוי דירות מוזנחות של אגרנים כפייתיים הוא אינו המקרה היחיד בו אנשים נעזרים בשירות זה. ישנם גם מקרים אחרים, אולי לא באותה רמת קיצוניות – אך גם בהם ישנו צורך אמתי בשירות.

צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון ? התקשרו אלי עכשיו – 050-7454504
מה עושים כאשר צריך לפנות דירה במהירות

רבים מתושבי רמת גן מתגוררים בשכירות. לפעמים אנשים מתגוררים בשכירות מכיוון שהם מחפשים קרבה למקום העבודה או הלימודים, לפעמים זה בשלבים שהם חוסכים כסף לרכישת דירה, או אולי אפילו מחכים לסיום תהליכי הבנייה. שכירות יכולה להיות לתקופה קצרה או ארוכה, אך בסופו של דבר השכירות מסתיימת וצריך לפנות את הדירה.

כאשר מדובר בשכירות שנמשכה תקופה ארוכה, סבר להניח שדיירי הבית הביאו לדירה חפצים רבים. אבל בסופו של דבר יגיע היום שהם יצטרכו לפנות את הדירה. ובמקרים שכאלו ישנו תאריך שבו צריך להחזיר את הנכס וצריך לעמוד בלוח הזמנים. זהו עשוי להיות דבר מאוד מלחיץ, ובין עבודה וחיי משפחה למי בכלל יש זמן? כאן חברת פינוי דירות יכולה לעזור לכם.

באופן טבעי אלו המתגוררים בדירות שכירות ויודעים שאלו הם מגורים זמניים, אינם מעוניינים להשקיע בריהוט יקר. הם מעדיפים לחסוך את הכסף ולהוציא אותו על ריהוט חדש כאשר תהיה להם דירה משלהם. בינתיים הם מסתפקים בריהוט יד שנייה. וכאשר מגיע היום בו יעברו לדירה משלהם הם יעדיפו להשאיר מאחור את הריהוט הבלוי והמרופט ביחד עם חפצים רבים אחרים שהם אינם מעוניינים בהם.

צילום: שי פינוי בתים

אבל בפועל לא ניתן סתם ”להשאיר מאחור“ את החפצים והרהיטים הישנים. אתם צריכים להחזיר את המפתחות כאשר הדירה היא כפי שקיבלתם אותה. צריך להיפטר מהדברים והאמת שזה לא פשוט. הרעיון של למכור אותם באתר יד שנייה נשמע טוב, אבל בפועל מכירת תכולה של דירה שלמה גוזלת זמן שאין לכם. והתמורה שתקבלו לא תמיד שווה את המאמץ.

במקרים אלו הפתרון המתבקש הוא פניה לחברת פינוי תכולת דירה. שירות שכזה יכול לענות בצורה יעילה על כל הבעיות שאתם מתמודדים איתן – חוסר הזמן, הקושי לפנות כמות של חפצים כבדים, הפתרון לפינוי האשפה ואולי אפילו צורך בתיקונים שונים בדירה. כך תוכלו להמשיך בשגרת החיים, לעמוד בהתחייבויות שלכם ולהתחיל מחדש בדירה חדשה משלכם.

פינוי תכולת דירה לאחר ירושה

עוד דוגמה למקרה בו נדרשת עבודה רבה של מיון חפצים ופינוי כמות של חפצים מהבית היא כאשר מקבלים דירה בירושה. מבחינת היקף העבודה וכל הקשיים הכרוכים בה, זוהי אינה עבודה שונה מכל עבודה אחרת. אך כאשר מדובר בדירה מירושה, ישנו גם קושי רגשי וזו סיבה בפני עצמה מדוע להביא שירות חיצוני שיטפל בבעיה.

לאחר שאנו קמים מהשבעה, במיוחד כאשר מדובר באדם קרוב, אנו עדיין מרגישים את הכאב. זהו השלב שבו היורשים שאולים את עצמם מה לעשות עם הנכס. הם מבינים היטב שיש לפנות אותו מכל החפצים הישנים. הם אולי עדיין לא מעקלים את כמות העבודה הדרושה בשביל לעשות זאת, אבל הם בהחלט מבינים את הקושי הרגשי.

דירה מוזנחת של אגרן כפייתי מרמת גן. צילום: באדיבות חברת פינוי דירות שי

זה לא נעים לנו לחזור אל הדירה זמן קצר לאחר הפטירה. העבודה של המיון והפינוי תדרוש זמן רב ומספיקות לנו כמה דקות בשביל שהזיכרונות והכאב יתחילו להציף את הנפש. זוהי יכולה להיות חוויה טראומטית ולכן מובן מדוע נרצה למצוא מישהו שיבצע את העבודה עבורנו.

חברת פינוי דירות ברמת גן תעניק לכם פתרון אשר ימנע מכם את הצורך בהתמודדות הרגשית הלא נעימה וגם תטפל בכל הקשיים האחרים של העבודה. אם מדובר בבית בו התגורר אדם במשך עשרות שנים, ניתן לצפות לכמות גדולה מאוד של חפצים אותם יש למיין ולפנות. לחברת פינוי יש את כוח האדם, הניסיון ומשאיות הפינוי. יתרון נוסף של חברת פינוי הוא היכולת לעשות זאת בזמן קצר. כך תוכלו לעשות שימוש בנכס מוקדם משחשבתם. למשל תוכלו להשכיר את הדירה וליהנות מהכנסה.

חברת פינוי דירות אינה מוגבלת אך ורק למקרים אלו. למעשה חברת פינוי אינה מתעניינת בנסיבות שגרמו לבעיה, אלא במתן פתרון אישי העונה על הצרכים שלכם ומאפשר להשמיש את הנכס ולהפוך אותו למקום נעים.

התקשרו עכשיו לשי שטיקגולד להחזיר את הסדר לבית! 050-7454504
Exit mobile version