Site icon מקומון רמת גן

שירותי ענן לעסקים – טכנולוגיה חדשנית בעידן הנוכחי

שירותי מחשוב לעסקים קטנים מקצועיים

credit: canva.com

לאחסן את המידע שלכם

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להפסיק להדפיס, לתייק ולאחסן ניירת ומסמכים רבים, הן על מנת לחסוך בנייר ולשמור על כדור הארץ והן על מנת לחסוך באחסון ולהקל על שליפת המסמכים הרלוונטיים במידת הצורך. הפתרון האידיאלי ביותר לאחסון מידע לעסקים, הכולל מסמכים, ניירות, טפסים, מידע חסוי וסודי, כמו גם חוזי פעילות ורכש הוא שירותי ענן לעסקים. שירותי אחסון בענן למעשה יאפשרו לכם לאחסן את כל המידע הרלוונטי שלכם בשרת רחוק שלא ידרוש מקום או תחזוקה קבועה על ידכם, וליהנות מסדר מופתי באחסון לפי תיקיות לבחירתכם, שמירה מהירה ושליפה מהירה עוד יותר, גיבוי קבוע ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר, על מנת למנוע תקלות או פריצות.

אבטחת מידע – העתיד כבר כאן

בין אם אתם מנהלים משרד עורכי דין, רואי חשבון או סוכנות ביטוח וחלק ניכר מהמסמכים שלכם מכילים מידע סודי, פרטי ואישי של לקוחותיכם, בין אם מדובר על מצב פיננסי, בריאותי או משפטי, ללא ספק אבטחת המידע שלכם במהלך מעבר לאחסון ענן היא בראש מעייניכם. לכן, על מנת לשמור על המידע שלכם ושל לקוחותיכם פרטי וחסוי, חשוב לפנות אל חברה המעניקה שירותי אבטחת מידע לעסקים שתוכל לסייע לכם לפתח פרוטוקול עבודה שימנע פריצות ופרצות אבטחה ככל האפשר, כמו גם שתנקוט בפעולות שיסייעו לכם לוודא שהמידע שלכם מאובטח ומגובה בענן. בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים מתמודדים עם פריצות אבטחה וגניבת מידע אישי וחסוי, ולכן חשוב להקדים ככל האפשר ולנקוט בכל פעולות האבטחה האפשריות על מנת למנוע מתקפות סייבר.

תקנות הגנת הפרטיות נכנסו לתוקף

מרבית מהארגונים הפועלים בארץ נדרשים להתאים את נהלי העבודה ואת רמת אבטחת המידע שלהם לתקנות הגנת הפרטיות שנכנסו לתוקפן לאחרונה. תקנות אלו חלות על כל ארגון אשר מחזיקים או מנהלים מאגר מידע מכל סוג שהוא בכפוף לרמות השונות (מאגר ברמת אבטחה ליחיד, מאגר ברמת אבטחה בסיסית, מאגר ברמת אבטחה בינונית (הנפוץ ביותר) ומאגר ברמת אבטחה גבוהה). משרדנו מיישם את תקנות הגנת הפרטיות בעשרות משרדים בארץ.

 

לקבל שירות מחברה מובילה בתחום המחשוב

בין אם אתם מעוניינים לשדרג את תשתית המחשוב, האינטרנט, שרתי אחסון הענן או אפילו להוסיף הגנות סייבר על מנת לשמור על המידע שלכם ושל לקוחותיכם בטוח, חשוב שתפנו אל חברה אמינה, מיומנת ומנוסה אשר מציעה פתרונות מחשוב לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. החברה תספק לכם שירות ותמיכה במידה וישנן תקלות בחומרת המחשבים ואף תגיע לבית העסק על מנת לתקן ולהחליף את המחשבים הבעייתיים. עליכם לזכור כי מחשבים תקינים, מהירים ואיכותיים יסייעו לעובדים שלכם לעבוד באופן יעיל ונוח, ולכן חשוב להקדיש את מלוא תשומת הלב בבחירת החברה שאיתה תעבדו. פסגות פתרונות מחשוב היא חברה אשר מתמחה במתן פתרונות מחשוב, אחסון ענן ואבטחת מידע לעסקים, והיא תשמח להעניק גם לכם שירות זמין, מקצועי ואדיב. החברה עומדת בתקני אבטחת מידע מחמירים של מכון התקנים הישראלי תקן ISO 27001 + ISO 27799 אשר מאשרים כי החברה נבדקה וכי יש לה את היכולת לתת כלים לצורך הגנה על רשומות רפואיות וכי היא נוקטת באמצעים מתאימים כדי לשמור על המידע בארגון ולנהלו בצורה יעילה.

לפרטים נוספים חייגו למספר 6418*.

Exit mobile version