Site icon מקומון רמת גן

שירותי כביסה

התקלקלה לכם מכונת הכביסה? רוצים לכבס בגד ולהיות בטוחים שלא ייהרס? חסרה לכם מכונת כביסה ומחפשים מכבסה שתכבס לכם כמו בבית? אם עניתם על אחת מהשאלות כן, בטוח שאתם זקוקים ל שירותי כביסה. מקומות רבים בארץ מציעים מגוון רחב של שירותי כביסה, אך כיצד תדעו מהו המקום הטוב ביותר לשלוח אליו את הכביסה שלכם? אם אתם מחפשים מקום עם מוניטין גבוה, שירות מעבר למצופה עם עשרות לקוחות קבועים – אוקיינוס היא המכבסה בשבילכם.

קרדיט PIXABAY

שירותי הכביסה המלאים שלנו

שירותי הכביסה שלנו מקיפים בצורה שכל בגד שמגיע למכבסה יוצא בצורה שכל אחת היה רוצה לקבל אותו חזה. החל מהכביסה עצמה שנעשית מחומרים טבעיים בלבד, עם התחשבות בסוג הבד ובטמפרטורת מים מדויקת עבור הגבר, משם למייבש כביסה שרבים חוששים ממנו. למייבש כביסה יצא שם של מכונה המכווצת, הורסת ודוהה את צבע הבגד, אך אין זה נכון, פשוט צריך לדעת להתאים את הבגד למכונה. את זה, אוקיינוס ג.ת עושים בהצטיינות- מתאימים את סוג הבגד לעוצמה של המייבש ובכך הבגד יוצא כמו חדש. ודבר אחרון- שירות הגיהוץ שלנו, שנותן חשק שהבגד ישר כך לתמיד מבלי להרוס את הקיפול המושלם.

שירותים נוספים

מלבד שירותי כביסה, אוקיינוס ג.ת מקיימים מגוון שירותים נוספים בתחום ניקיון בדים ושימורם. דוגמאות לכך הן ניקוי שטיחים ווילונות בשיטות חדשניות, טיפול נגד פרפר העש אשר ניזון מבדים כמו כותנה ומשי, הסרת כתמים נקודתיים כמו כתמי יין ורוטב עגבניות, טיפול קפל על שיגרום לכם לא להיות עדינים עם הכפלים בבגד שלכם, טיפול בקרדית האבק בבית ועוד מגוון שירותים תמצאו אלנו באתר.

אוקיינוס ג.ת המכבסה שלי

חיפוש אחר המכבסה המושלמת יכול להיות מעייף. מכבסה עם מוניטין גבוה ורפרטואר מרשים, בעלת עשרות לקוחות חוזרים, בעלת שירות מצטיין החל מדיוק בזמנים ועד לשירות עד הבית הם רק חלק מרשימת הדרישות עבור מכבסה. מזל שאוקיינוס כאן בשבילכם- מכבסה העומדת בכל הסטנדרטים האלו, וכל זה במחירים נוחים במיוחד. אז כשמדובר במכבסה איכותית ואמינה- הבחירה הבטוחה היא אוקיינוס ג.ת! צלצלו אלינו > 0534530967

Exit mobile version