Site icon מקומון רמת גן

שירותי גרירה – כולם זקוקים לשירות הזה

אין אחד או אחת מאיתנו שאוהבים להיות תקועים עם הרכבים. אבל רכב, כמו כל רכב, גם לו יש תקלות ולעיתים, גם תקלות קריטיות שגורמות לו להתקע ולא לזוז באמצע הכביש, לרוע המזל. זאת לא סיטואציה נעימה, והיא מצריכה מאיתנו להזמין שירותי גרירה ולכן, מומלץ שתזמינו שירותי גרירה אמינים ואיכותיים. מדובר על שירות מאד נחוץ, כך שאם שמור לכם מספר טלפון של איש מקצוע איכותי בתחום הזה, זכיתם. שירות זה הוא שירות שאמור להיות זמין 24 שעות ביממה, וגם מכל מקום.

שירותי גרירה – אתם לא לבד

אנחנו מכירים את התחושה. אתם נוסעים לכם בכיף לעבודה, או ליום חופש או אפילו חוזרים הביתה מסוף היום ולפתע הרכב מתריע קצת, שובק ולא זז באמצע הכביש. אחרי שאתם כועסים על החבר הכי טוב שלכם שלוקח אתכם לכל מקום אתם מתחילים אפילו קצת לרחם על עצמכם ולשאול למה זה קרה לכם.

לאחרי כן, מחפשים שירותי גרירה ועד ששירותי הגרירה מגיעים אתם כבר מריצים סרט בראש. אולי בכלל הרכב גמור וצריך קונה רכבים לפירוק ומה עושים עכשיו?

אז לפני הכל, חשוב שתדעו שלא כל רכב שנתקע הוא רכב שצריך עכשיו להעביר לפירוק. אפשר לתקן ושישנם שירותי גרירה שגם מגיעים עם מצבר, או עם אופציות אחרות לתיקון. כעת, חשוב לבחון מה האופציות שלכם.

גרירת רכבים. צילום: אביחי טבק
שירותי גרירה – מה מתאים לכם?

כשאתם סוגרים פוליסת ביטוח, בדרכו גם שירותי גרירה הכלולים בפוליסה. ישנם מקרים של תקלות טכניות הנגרמות בעקבות תאונות ולכן ישנן פוליסות ביטוח שמעניקות שירות גרירה בשל תקלה.

ישנה אופציה לרכישה של מנוי שנתי אצל חברות ספצפיות בהן ישנם שירותי גרירה והמנוי מכסה מענה למקרה חירום לשנה שלמה. וכמובן שבזמינות מיידית.

יש אפשרות כמובן שכולם מכירים, השירות החד פעמי לגרירה. הוא לא קשור לשום חברה ואפשר לבחור כל חברת גרירה. אינכם מחוייבים לכל חברה, אך יש לקחת בחשבון שזמן ההמתנה עלול להיות גבוה.

עם שי עסקי רכב, בעלי נסיון והתמחות בתחום של עשרים שנה, תקבלו ליווי אישי, מקצועי ואדיב מהרגע שתחליטו למכור את הרכב לפירוק, ועד לקבלת המזומן וסיום העסקה.

שירותי גרירה – כדאי שתבדקו רגע לפני שאתם סוגרים עסקה

שי עסקי רכב מתמחה בכל תחום הרכבים החל מחילוץ, גרירה, פירוק, קניית רכב יד 2, והכל בליווי אישי, אדיב, מקצועי וללא פשרות, ועם וותק ונסיון של מעל 20 שנים בתחום.

Exit mobile version