Site icon מקומון רמת גן

שיפצתם את הבית? הגיע הזמן לניקיון יסודי!

סוף סוף סיימתם את שיפוץ הבית? מזל טוב! אומנם אין דבר משמח יותר מלסיים סוף סוף את סיום תהליך השיפוץ, אך חשוב לדעת כי רגע לפני שאתם נכנסים חזרה לבית, יש לבצע ניקיון יסודי לצחצוח וניקיון הבית. 

הגיע הזמן לניקיון יסודי!

תהליך השיפוץ לרוב מותיר אחריו לכלוך רב ושאריות אשר אינן יורדות בניקיון בסיסי רגיל. אבק בכל עבר, ושאריות צבע וטיח הם רק חלק מהדברים שיש לנקות כאשר נמצאים לאחר שיפוץ. 

כאשר הבית פנוי מריהוט ומציוד, זה הזמן הטוב ביותר להזמין חברה מקצועית לשירותי ניקיון אשר יהפכו את הבית שלכם לנקי, מסודר ונעים בדיוק כפי שחלמתם. 

תמונה: depositphotos.

ניקיון לאחר שיפוץ- איך זה עובד?

עקב העבודה הרבה ומורכבות מטלות הניקיון שיש בבית לאחר השיפוץ, אנשים רבים מזמינים חברת ניקיון מקצועית שתבצע את כלל מטלות הניקיון הנדרשות ותותיר את הבית מצוחצח. 

בכדי שתהליך הניקיון יתבצע בצורה הטובה ביותר מומלץ לתת את תשומת הלב למספר דברים. 

ראשית, בררו עם הקבלן אשר מבצע את השיפוץ איך הדירה צפויה להיראות בתום העבודות. לאחר שקבלתם תמונה כללית על מצב הבית, הגיע הזמן לחפש אחר חברה מקצועית לשירותי ניקיון שתגיע לדירה ותיתן לכם הצעת מחיר (התעקשו כי בעל המקצוע יגיע לדירה על מנת שיוכל להעריך באופן מהימן את מחיר העבודה בהתאם למצב בשטח).

בנוסף לכך, על מנת שהניקיון יהיה אפקטיבי ויסודי ככל הניתן חשוב לוודא כי הבית ריק מריהוט וחפצים אשר יפריעו למלאכת הניקיון. 

מה כוללים שירותי ניקיון לאחר שיפוץ?

ניקיון לאחר שיפוץ כולל ניקיון מקיף של כלל חללי הבית משאריות טיח, צבע ורובה. כמו כן, ניקיון (ופוליש אם צריך) של הרצפות, תריסים, חלונות, ניקיון נסורת מהארונות וניקוי וחיטוי חדר האמבטיה והשירותים.

למעשה, חברת הניקיון תהפוך את הבית שלכם לנעים ומוכן לכניסתכם. חברת הניקיון יודעת להשתמש בחומרי הניקיון ובמכשור המתאימים על מנת שעבודות הניקיון יתבצעו ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על הבית ותכולתו. 

בחרו בחברת ניקיון מקצועית ואמינה!

שיפוץ הבית הוא אירוע משמעותי בו השקעתם זמן וכסף רב. על כן, ניקיון הבית לאחר מכן, אינו פחות חשוב מכל התהליך שעברתם. 

בכדי שתוכלו להיכנס לבית נקי ונעים, בחרו בחברת ניקיון מקצועית ומנוסה שתבצע את מטלות הניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

 

Exit mobile version