Site icon מקומון רמת גן

שיפור מהירות אתרים לחשיפה גבוהה יותר

אתרים מהירים מאז ומעולם הם אתרים איכותיים יותר המקבלים חשיפה גבוהה. הסיבה לכך היא כי העולם הטכנולוגי המתחדש מיום ליום מביא אותנו לכך שאנחנו חייבים להישאר בלופ חדשני כדי שבאמת נהיה בחשיפה גבוהה. איך עושים את זה? מבצעים שיפור מהירות אתרים לאתרים קיימים ומתעדכנים בכל הטכנולוגיה החדשנית באמצעות אנשי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה.

קרדיט רון קוקליטסקי

שיפור מהירות אתרים – יש דבר כזה

העובדה שהאתר שלכם נבנה בקונספט מסוים, ובמהירות מסוימת, לא מצריך ממנו להישאר כך לצמיתות. ולכן, עולם בניית האתרים מביא עמו לא מעט בשורות עבור מי שיש לו כבר אתר ומעוניין לשפר את המהירות שלו.

לא כולם יודעים זאת, אך למהירות אתר ולזמן הטעינה שלו יש השפעה לא רק על חווייתה גלישה, אם כי גם על דירוג האתר במנוע החיפוש של גוגל. ולכן הפעולה של שיפור מהירות אתרים היא אחת מהחשובות עבורכם ועבור האתר שלכם.

גוגל טוענים מאז ומעולם שהם מתעדפים ומעדיפים אתרים שחוויית המשתמש שלהם הכי איכותית. מעבר לכך, גם אתם כגולשים לא תישארו באתר שלא מספק לכם את החוויה שאתם זקוקים לה ועולה באופן איטי. אתר איטי אם כך למעשה גורם לנטישה, ואם מדובר באתר ווקומרס שהוא למעשה חנות אינטרנטית זה חמור פי כמה. אתם מאבדים גולשים, חשיפה, וגם מכירות.

מהרגע שתחליטו שאתם מעוניינים בצעד החשוב של שיפור מהירות אתרים חשוב שתמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת על מנת שתקבלו באמת את מה שאתם זקוקים לו החל מתוצאות טובות בדירוג, ועד לחוויית גלישה איכותית התורמת לחשיפה, לידים ורווחים.

שיפור מהירות אתרים משפרת לכם את החיים

בתקופה כל כך טכנולוגית וחדשנית בה כולנו גולשים בכל מכשיר נייד חכם, ובכל טאבלט ואפילו הטלויזיות הפכו להיות המסך הגדול בו אנחנו מנהלים את כל החיים הוירטואליים שלנו, כשאנחנו מקימים אתר שיפור מהירות אתרים חייב להיות חלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת שלו.

בדיקת מהירות אתר אחת לתקופה היא פעולה רלוונטית וחשובה. כמו גם, יש לוודא שהאתר עומד בכל הקריטריונים המתאימים של מהירות תקינה ואיכותית. זכרו שתוצאות הבדיקה משתנות מבדיקה לבדיקה, ויש לכך מספר סיבות.

על פי רוני קוקליטסקי מומחה למהירות אתרים נפח דף האינטרנט וכמות הפניות שהדף יוצר לשרת, סוג התוכן ועוד אלמנטים אלו ואחרים משתנים מבדיקה לבדיקה. בדיקת עמוד הבית יעניקו את התוצאות החשובות הללו המעניקות אינדיקציה מלאה לגבי איכות האתר ומהירותו.

הפרמטר החשוב ביותר שעלו להאט את האתר שלכם הוא כובד קבצים. תמונות, סרטונים ושאר אלמנטים גרפיים שאתם מעלים אל תוך המערכת מכבידים עליה ומעמיסים מאד.

זה הזמן לשכור את אנשי המקצוע הכי טובים בתחום על מנת לבדוק אופציה לשיפור מהירות האתר שלכם. זה לא משנה אם זוהי חנות ווקומרס או אתר אינפורמטיבי, החשיפה נפגעת כך או כך ברגע שהאתר אינו מהיר מספיק. וברגע שהחשיפה נפגעת גם הדירוג בגוגל נפגע.

כל אלו יכולים להיפתר בקלות על ידי שיפור מהירות אתרים מקצועי כי אחרי הכל, אתם עובדים מספיק קשה כדי לשפר את הדירוג שלכם בגוגל וחבל שבגלל פרמטר אחד שאפשר לפתור בקלות, הכל יתעכב.

לסיכום, אם אתם מרגישים שאתם שהאתר שלכם זוחל כמו צב והמהירות שלו תואמת לתחילת שנות האלפיים, הגיע הזמן להתקדם. צרו קשר עוד היום ונוכל לטפל בבעיה.

דרכי התקשרות:

רוני קוקליטסקי,

טלפון – 0528211117

מייל – seo@ronikuk.co.il

Exit mobile version