Site icon מקומון רמת גן

שיפוצניק: מתי כדאי לתקן ולהחליף ומתי עדיף לבצע שיפוץ כללי לבית

עיצוב מטבח חדש או שיפוץ מטבח קיים הכולל החלפת מערכת הניקוז והאינסטלציה לשיפור המראה ולניצול מקסימאלי של המטבח. מתי אנו עושים שפוצים בבית ומתי לא? מאמר שכדאי לקרוא

יש הרבה דעות והרבה חדשות בתחום העיצוב מטבחים עיצוב מטבח חדש או שיפוץ מטבח ישן הוא תהליך של הגשמת חלום לשפר את איכות החיים ולהעלות את מראה המטבח והבית כולו למצב מיטבי. כאשר לקוחות שרוצים לתכנן שיפוץ נרחב למטבח ישן ולצנרת רקובה פונים לבעלי מקצוע ומתייעצים איתם, לרוב חשוב להם לקבל טיפים הוגנים ומקצועיים מבעלי ידע וניסיון כדי להפוך את המסע לחוויה נחה. אלא שבעיני רבים המילה – שיפוץ מותירה בהם תחושה של תקופה מורכבת ומתישה של סיוט ולא של מותירה תחושה נעימה של התחדשות וחוויה מפעימה. כמובן שבכדי להפוך את השיפוץ לתהליך נינוח ואפשרי, מאתגר אך לא מפחיד חשוב במיוחד להתייעץ עם בעלי מקצוע, לקבוע עם בעל מקצוע מתחום המטבחים המומחה ומיומן ולקבוע סעיף מוגדר במיוחד של תקציב וכן של לוחות זמנים.

החלפת מטבח ישן בעיצוב מודל של מטבח חדיש בדרך כלל כולל החלפת אינסטלציה ומגוון עבודות רבות ושונות. על מנת להפעיל את שיקול הדעת העיצובי במסגרת המגבלות האפשריים הן מצד חלל המטבח והן מהפן הכלכלי חשוב מאוד לבחור בבעל מקצוע בעל ניסיון רב ובעל מומחיות כדי לקבל ממנו לא רק עיצוב מטבח ואינסטלציה חדשה או שדרוג מטבח ישן וצנרת ישנה, אלא גם עצות מועילות.

צילום: ללא

על מנת להחליט מה תכלול העבודה הכוללת בדיוק כדאי לזכור שיש אפשרות להתאים את עיצוב המטבח לאורח החיים והסגנון האופנתי הייחודי לבני המשפחה או לשפץ את המטבח הישן באופן שיתאים גם לדיירים הבאים אם נחליט לעבור. ההחלטה על גודל השיפוץ, האם ללכת על טרנדים אופנתיים מתחלפים או על פי סגנונות קבע מוכרים, או להחליף את כל הצנרת או רק חלק מהצנרת, בדרך כלל נקבעת על ידי בעלי מקצוע מתחום המטבחים ורק לאחר ייעוץ מיטבי איתם על פי צורכי המשפחה והעדפותיה.

נזכיר כי ישנם כללים ברזל המחייבים בכל תכנון של עיצוב מטבח חדש או שיפוץ מטבח קיים. חשוב מאוד לנסות, ככל האפשר להעניק מראה בהיר של חידוש ואסתטיקה למטבח. אם אפשר על ידי ארונות בהירים, שילוב של זכוכיות בדלתות הארונות, החלפת צנרת ופתחי ניקוז וביוב חדשים וקלים לניקוי ותחזוקה וכמובן שימוש מושכל במיוחד בגופי תאורה. אפקט גודל חלל המטבח והיכולת ליצור מראה של חלל גדול ורחב יותר תלוי במידה רבה לא בשטח הריאלי של המטבח, אלא במסוגלות לעצב אותו בסגנון המתאים וכן שיהי נוח ופונקציונאלי.

מאמרים נוספים על אינסטלציה ושיפוץ מטבח תוכלו לראות ב- https://אינסטלטורבתלאביב.net/

Exit mobile version