Site icon מקומון רמת גן

שדרות משה דיין ברמת גן – תאונת דרכים

כונני ארגון הצלה הוזעקו לפני זמן קצר לשדרות משה דיין ברמת גן בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 50 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

חובשים ביחידת האופנועים של הצלה אלחנן מאמו ויהודה לונדנר סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו רוכב אופנוע, גבר כבן 50, כשהוא שוכב על הכביש מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה לאחר שככה"נ החליק מאופניו. יחד עם חובשים נוספים, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר."

אמש בשעות הערב ארעה תאונת דרכים קשה נוספת ברחוב רש"י פינת אבא הלל ברמת גן. כונני ארגון הצלה יחד עם פראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 25 עם חבלות בגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

אילוסטרציה. צילום: דוברות הצלה

חובש יחידת האופנועים של הצלה שלומי שקד סיפר: "כשהגעתי למקום מצאתי רוכב אופנוע, גבר כבן 25, כשהוא שוכב על הכביש וסובל מחבלות בגפיים לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם הפראמדיקים, הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני לחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב."

Exit mobile version