Site icon מקומון רמת גן

שבט צופים חדש נחנך ברמת גן

שבט צופים שמיני נחנך בעיר רמת-גן השבט החדש, שייקרא שבט ירדן, ימנה 250 חניכים וחניכות בשנת הלימודים תשע"ח, וייתן מענה לאזור בעיר שבו לא פעל שבט עד כה . 

בשירה, בשמחה ובהמון התרגשות נחנך  ברמת-גן שבט הירדן של תנועת הצופים, שבט הצופים השמיני במספר הפועל בעיר, במעמד מאות חניכים לובשי חאקי ועניבות מכל הצבעים. למרות שהחל לפעול רק לפני חודש, השבט ימנה בשנת הפעילות תשע"ח כ-250 חניכים וחניכות, ובעירייה מאמינים שמספר זה שעוד יילך ויגדל ויתעצם בשנים הקרובות.

השבט החדש ייתן מענה לאזור בעיר שהיה ללא שבט עד כה, וכולל את שכונות ערמונים, נווה יהושע ועמידר, וכן בתי הספר "ערמונים", "מכלל" ו"ארנון". זאת מתוך חשיבה אסטרטגית כי תנועת הצופים צריכה להיות נגישה וקרובה לחניכיה – וכי שבט צופים או סניף של תנועת נוער בקרבת הבית הנו גורם חיובי המשפיע על הקהילה.

חנוכת שבט צופי הירדן. צילום ישראל מלובני

עם חנוכת שבט ירדן, מונה תנועת הצופים ברמת-גן שמונה שבטים וכמעט 5,000 חניכים, ובכך מהווה את תנועת הנוער הגדולה ביותר בעיר. "בעיניי, הצופים מייצגים את הפן היפה, השורשי והערכי של הנוער של היום, ואני מתמלא גאווה בכל פעם מחדש לראות את ההירתמות וההיענות של בני הנוער והילדים שלנו לפעילויות השונות של התנועה", אמר ראש העיר, ישראל זינגר, במעמד חנוכת השבט החדש.

 

Exit mobile version