Site icon מקומון רמת גן

שבט אחים ואחיות | הוענק אות ראש העיר לתושבים מצטיינים בעשייה חברתית למען הקהילה

השבוע העניק בלשכתו ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, את 'אות ראש העיר' למתנדבים מצטיינים שנבחרו על ידי תושבי העיר ברשתות החברתיות, כחלק מיוזמה של האגף לקשרי קהילה בעירייה. כרמל שאמה: ״המתנדבים מיישמים הלכה למעשה, את החזון לחברה שוויונית וסובלנית יותר"

השבוע הגיעו אל לשכתו של ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, תושבי העיר שנבחרו לקבל את 'אות ראש העיר' על התנדבותם למען הקהילה. המתנדבים נבחרו על ידי תושבי העיר באמצעות טופס מקוון שפורסם ברשתות החברתיות, כחלק ממהלך שיזם האגף לקשרי קהילה, בראשות הגר יעקב, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק קשרי הקהילה בעירייה.

המתנדבים פועלים ותורמים במגוון רחב של תחומים כמו: פעילות עם משפחות מעוטות יכולת, התנדבות עם קשישים, מתן עזרה לאימהות חד-הוריות, התנדבות בבתי חולים ועוד. פעילותם של המתנדבים למען תושבי רמת-גן, מעוררים התפעלות והשראה.

חן מוצפי, תושב נחלת גנים בעיר, התנדב עם משפחות מעוטות יכולת, אימהות חד-הוריות וחיילים בודדים. לאחרונה הוא הקים את המיזם 'הורים ומנגנים', שמקבל סיוע מהאגף לקשרי קהילה בעירייה.

עדי אלגרט, תושבת שכונת חרוזים בעיר, הקימה את 'קהילת האימהות' בשכונת חרוזים וותיקים, קהילה הקיימת מעל שנתיים ומספקת תמיכה לאימהות ולילדים בכל הגילאים.

רינת בנטי, תושבת שכונת קריית בורוכוב בעיר, אחראית על 'מועדון הנוער' בשכונה ויוזמת פעילויות ספורט, הצגות ומתנפחים למען תושבי העיר.

אורטל קופמן, תושבת שכונת נווה יהושע בעיר, מפיקה בהתנדבות אירוע גיוס כספים עבור 'עמותת 'שישי שמח', שפועלת בבית חולים שיבא. בימים אלו קופמן עתידה לסיים קורס יזמות חברתית מטעם העירייה והיא פועלת למען הקמת מרכז קהילתי חדש בעיר.

רכרמל שאמה הכהן עם התושבים המצטיינים. צילום: האגף לקשרי קהילה, עיריית רמת-גן

'האגף לקשרי קהילה' אמון על הקשר השוטף בין העירייה לתושבי העיר, במטרה ליצור שותפות מלאה בין הצדדים. האגף לקשרי קהילה חולש על מחלקת פניות לציבור, המוקד העירוני והיא ממונה גם על השירות מול התאגידים העירוניים ואחראית על השירותים הדיגיטליים. האגף פועל מסביב לשעון בכדי להעניק שירות איכותי ומתקדם לתושבי העיר ובכך להעלות את שביעות הרצון של התושב, תוך שאיפה למצוינות וחדשנות בשירות.

הענקת אות ראש העיר למעורבות חברתית, במסגרת התכנית 'תושבים למען קהילה', היא נטבח אחד מתוך מגוון רחב של שירותים ויוזמות חדשות שמפתח האגף לקשרי קהילה.

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק קשרי הקהילה בעירייה, הגר יעקב: "תעודות ההוקרה למתנדבים ניתנים ע"י ראש העיר במטרה לעודד את תושבי העיר רמת-גן ליזום פעילויות חברתיות וקהילתיות והן מבטאות את השאיפה של החברה ברמת-גן לטפח ערכים של מעורבות חברתית, עשייה למען הזולת ואחריות הדדית. אנו מבינים כי העשייה למען הקהילה, מחזקת את ההון החברתי, משפרת את איכות החיים ותורמת ללכידות החברתית בעיר ".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת-גן: ״המתנדבים פועלים באהבה ובמסירות אין קץ, למען מאות ילדים ובוגרים המוכרים על ידי האגף ונעזרים בשירותם. הם מיישמים הלכה למעשה, את החזון לחברה שוויונית וסובלנית יותר. העיר רמת-גן התברכה בהם, דרכם היא דרכנו, ונמשיך לצעוד בה יחד ".

Exit mobile version