Site icon מקומון רמת גן

שבוע המודעות לאנשים עם מוגבלויות ברמת גן

ההקרנה המיוחדת. צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

רמת גן מציינת את שבוע המודעות לאנשים עם מוגבלויות. כחלק מהפעילות נערכה הקרנה מיוחדת של הסרט "פלא" לתלמידי בתי הספר "יהלום" ו"המנחיל" בקולנוע יס פלנט בקניון איילון.  

במסגרת אירועי שבוע המודעות לאנשים עם מוגבלויות, שמצוין בימים אלה בעיר רמת-גן, נערכה הקרנה מיוחדת של הסרט "פלא" בכיכובם של ג'וליה רוברטס ואוון וילסון, בקולנוע יס פלאנט בקניון איילון שברמת-גן. להקרנה הגיעו מעל 200 מילדי שכבות ז'-ח' בבתי הספר "יהלום" ו"המנחיל", וזאת במסגרת שיתוף פעולה ייחודי בין עיריית רמת-גן לבין רשת "יס פלאנט", ובסיוע אגפי החינוך והשירותים החברתיים בעירייה.

בסרט מגלמים רוברטס ו-וילסון הורים לילד שנולד עם פנים מעוותות בשל מחלה גנטית נדירה. העלילה מלווה את הילד ואת הקהילה שבה הוא מתגורר בשנה הראשונה שבה הוא מגיע, בגיל 10, לבית ספר "רגיל". לפני תחילת ההקרנה נשא ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, נאום קצר בפני תלמידי בית הספר, שבו הוא דיבר על הצורך בסבלנות ובקבלת האחר, גם אם הוא נראה שונה מאיתנו.

עוד במסגרת שבוע המודעות לאנשים עם מוגבלויות, נערך ביום ראשון מפגש מרגש בבית הצנחן ברחוב רוקח, שבו נפגשו ראש העיר וצוותו עם תושבים בעלי מוגבלויות תפקודיות, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים וכן גורמים בקהילה המסייעים להם. במהלך המפגש הציפו המשתתפים בעיות שונות בהן הם נתקלים ביום-יום, וצוות העירייה ערך רישום מסודר והבטיח להשיב לכל אחד ואחת מהפונים.

המפגש עב"ורי היה מוצף ברגשות חיוביים, הרגשתי עטוף באהבה עם כל הבעיות שהוצפו במפגש – זהו היה עבורי מפגש יחיד ומיוחד ואני מבטיח, באופן אישי, לוודא שהבעיות והצרכים שהועלו יטופלו ותקבלו מענה בהקדם לנושאים השונים – וזאת במטרה להקל עליכם בחיי היומיום בעירנו – זה תפקידי וזו חובתי", סיכם זינגר.

Exit mobile version