Site icon מקומון רמת גן

רננה ירדני הודיעה: אני לא פורשת עם אילני – נשארת בקואליציה

רננה ירדני

רננה ירדני

רננה ירדני, חברת מועצת העיר ומספר 3 בסיעתו של ליעד אילני "רמת גן שלנו" הודיעה לפני זמן קצר כי היא לא פורשת יחד איתו ובוחרת להישאר חברה בקואליציה – גם ללא שדרוג בתואר או בתפקיד. ליעד אילני: "מודה לרננה על הדרך. כמו שאת יודעת, מילה של כרמל זו 'מילה'".

חברת מועצת עיריית רמת גן רננה ירדני החליטה שלא לפרוש מהקואליציה העירונית של כרמל שאמה יחד עם סיעתו של ליעד אילני שהודיע אמש כי הוא פורש מהקואליציה ועוזב את תפקידו כמ"מ ראש העיר וחבר הנהלת העיר.

רננה ירדני וכרמל שאמה. נשארים יחד. צילום: מתוך פייסבוק

ירדני היא מחזיקת תיק התחדשות עירונית ברמת גן, תרבות הדיור ותמ"א 38 ובהכשרתה היא מהנדסת ערים בעלת ניסיון רב, שאף כיהנה כמתכננת מחוז מרכז בעבר.

בהודעה שפירסמה ירדני היא אמרה: "איך אעזוב הנהלת עיר וראש עיר שעושים כל כך הרבה ובאופן יוצא דופן לטובה ומה כבר אוכל לתרום באופוזיציה? אני אשת מקצוע ועשייה" אמרה ובכך בעצם נימקה את החלטתה, ועל הדרך ניסתה לעקוץ את חבריה לסיעה על היום ליעד אילני שבמכתב שפרסם אתמול השתלח בראש העיר וטען שברמת גן "אין עשייה, רק יחצ".

עם פרסום החלטה הגיב ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן ואמר שמדובר בהחלטה עניינית, אמיצה ונכונה שעשתה ירדני וטוב שבחרה "שלא לתת יד למעבר ילדותי ועסקני לאופוזיציה של סיעתו של ליעד אילני", כדבריו.

אילני עצמו הגיב לפני זמן קצר לפרסום וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "רננה, מודה לך על הדרך שהלכנו יחד ומאחל לך בהצלחה. וכמו שאת יודעת מילה של כרמל זו 'מילה'…" כשלטקסט הזה מלווה אילני סרטון מסיום קמפיין הבחירות בו ניצח שאמה הכהן ובו הוא חוזר שוב ושוב על מחויבותו שלו לאילני ולכך שהוא "ראש עיר לא פחות ממני". שווה צפייה.

Exit mobile version