Site icon מקומון רמת גן

רמת השיקמה: קורס לק ג'ל לנוער עם משמעות

קורס לק ג'ל ברמת גן
קרדיט צילום: ספיר חלאווי

במרכז הקהילתי רמת שיקמה הושק השבוע קורס לק ג'ל חדשני עבור הנוער. הידע וההכשרה שהנוער יקבל בקורס יתבטאו בהחזרה לקהילה דרך ביצוע המחויבות האישית למען הוותיקות וגמלאיות השכונה.

במסגרת הקורס יקבלו המשתתפים הזדמנות להכיר מקרוב את עולם העסקים, להתמקצע בניהול עסק קטן, להבין את העקרונות שמאחורי שיווק מוצר ולפתח התנהלות כלכלית נכונה. זה המקום לציין כי המיזם החדש הוא הראשון בסדרת קורסים שתוכננו לשנת הלימודים הבאה תשפ"ד והוא עונה על הצורך הגובר להציע תכנים הקשורים למציאות היומיומית של הנוער.

עדי אמון סיידון, מנהלת המרכז הקהילתי: "קורסים מסוג הקורס של לק ג'ל, שבנינו במיוחד עבור בני הנוער, מקנה להם בדיוק את הדבר הנכון: עיסוק ומיומנות המאפשרות להם השתלב בעולם העבודה, לקבל כלים בניהול עסק וכלכלה נבונה. בנוסף, הנוער כמובן פועל במסגרת בה הם מחזירים לקהילה, מתנדבים ומשפיעים על הסביבה והשכונה בה הם גרים".

רותם, אחת המשתתפות בקורס החדש, סיפרה: "במקום להיות בבית בחופש הגדול, מול המסכים, אני מקבלת בקורס כלים לחיים. מה גם שבשנה הבאה אני אוכל לעשות לק ג'ל למבוגרות של השכונה, לסבתות של חברות שלי, שאוכל לפנק אותם באהבה".

Exit mobile version