Site icon מקומון רמת גן

רמת גן, אטרקטיבית ממה שחשבתם

בעבר רמת גן נחשבה ללא יותר מפרבר שינה, עיר רדומה ולא אטרקטיבית במיוחד, עם אוכלוסיה ההולכת ומזדקנת. אך שכנתה של תל אביב עברה שינויים אדירים אשר הפכו אותה למקום אטרקטיבי עבור זוגות צעירים המחפשים דירות למכירה ברמת גן. בניגוד לתדמית היא מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה, תעסוקה, בילויים וגישה מהירה לתל אביב ולעורקי תחבורה חשובים. וגם מחירי הדירות בה יכולים להיות אלטרנטיבה טובה לתל אביב.

היתרונות של רמת גן

 

  1. קרבה לעורקי התחבורה החשובים – רמת גן גובלת במזרח עם כביש 4 ובצפונה עם כביש בזכות עורקי התחבורה הללו ניתן להגיע מרמת גן בקלות לכל ישובי גוש דן והערים הגדולות. את העיר גם חוצה ציר ז‘בוטינסקי המחבר אותה עם בני ברק ופתח תקווה ומאפשר גישה לכביש 40. ומכאן זה רק הולך ומשתפר, עם השלמת פרויקט הרכבת הקלה, תשתיות התחבורה של רמת גן צפויות לשדרוג משמעותי אשר יאפשר להגיע ממנה בקלות וללא פקקים ליישובים הסמוכים.
  2. בנייה מגוונת – המחפשים דירות למכירה ברמת גן יוכלו מייד לשים לב שבעיר ישנם סגנונות שונים. מצד אחד יש בה מגדלי מגורים ענקיים המציעים לדיירים חוויה אורבנית מודרנית. אך מצד שני יש בה גם את השכונות הפסטורליות, עם האופי של פעם בהן ישנה בנייה נמוכה. כל מה שאתם צריכים זה להחליט מה מתאים לכם יותר.
  3. שפע של שטחים ירוקים – שטחים ירוקים המשמשים כריאות הירוקות של העיר הם דבר חשוב, אך גם נדיר בערים הצפופות. חלק מהקסם של רמת גן הוא שפע המרחבים הפתוחים התורמים לאיכות החיים, תרבות הפנאי והבריאות שלכם. הפארקים המרכזיים בעיר הם הפארק הלאומי בצידה הדרום מזרחי ופארק הירקון בחלקה הצפוני של העיר. חלק משכונות רמת גן נמצאות במרחק הליכה מגדות נחל הירקון. אך ישנם גם פארקים וגינות קטנות יותר המפוזרות בכל חלקי העיר כמו גן אברהם, גן שאול, גן המלך דוד ועוד.
  4. תעסוקה – רמת גן היא אחד המקומות אליהם מגיעים מערים אחרות בגלל התעסוקה. בעיר ישנה פעילות עסקית ענפה בתחומים שונים והיא כוללת את מתחם הבורסה ליהלומים וגישה לאזורי התעשייה הסמוכים של רמת החייל, קריית אריה ואזור התעשייה של בני ברק. ובאופן כללי היא חלק מגוש דן, אזור השופע במקומות תעסוקה שונים.
  5. פעילויות פנאי ובילוי – בעיר ובסביבתה תוכלו למצוא שפע של פעילויות פנאי ובידור, ביום ובלילה. רחוב ביאליק המתחדש הפך להיות מקום המושך אנשים רבים. בשטח העיר תמצאו את פארק הספארי והפארק הלאומי. וגם אטרקציות תל אביביות כמו הלונה פארק או מתחם שרונה הן ממש מעבר לפינה. תוכלו למצוא בעיר מתקני ספורט שונים, גינות כושר, מסלולי הליכה ועוד.
  6. השקעה משתלמת – בשלושת השנים האחרונות מחירי הדירות צמחו ב 5%, אך עדיין הם נמוכים מהמחירים בתל אביב. וככל שהעיר הולכת ומתפתחת, ובדגש על שיפור תשתיות התחבורה הצפי הוא שערך הדירות יעלה. 5% הוא נתון ממוצע, אך באזורים מסוימים של העיר המחירים צמחו בלמעלה מעשר אחוז.

מחפשי הדירות המעוניינים בדירה למטרות מגורים או השקעה באזור המרכז בהחלט צריכים לשקול את רמת גן. זוהי אחת האופציות הטובות עבור מי שרוצה קרבה לתל אביב במחירים שפויים יותר. תוכלו למצוא כאן שפע של הזדמנויות הכוללות דירות חדשות מקבלן ודירות יד שנייה. יש כאן אפשרויות לרכישת דירות במגדלי מגורים חדישים, לצד בנייה נמוכה. רמת גן היא עיר המתאימה לרווקים, זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים.

 

 

 

Exit mobile version