Site icon מקומון רמת גן

ריהוט גן מומלץ להכנת הגינה לקיץ

הקיץ הגיע ואיתו ימים שטופי שמש חמימים ונעימים, וגם בלילות מזג האוויר מאפשר לשבת בניחותא בגינתכם וליהנות מהבריזה הקלילה, מהכוכבים הזרועים בשמי הרקיע ומהצמחייה שבה השקעתם רבות כדי להפוך את הגינה לפינת החמד שלכם. אך כדי לקבל חווית אירוח מושלמת תוכלו לשדרג את הגינה ולהוסיף לה מטבח גינה, פופים וכריות נוי, טרמפולינה לילדים, בריכה או ג'קוזי. במאמר זה נפרט בהרחבה על היתרונות בשדרוג הגינה.

מטבח גינה לאירוח מושלם

אם אתם חובבי ברביקיו, וכל אירוע משפחתי הוא סיבה להדליק את המנגל ולצלות עליו בשר, אז שדרוג הגינה עם מטבח חוץ לגינה הוא מושלם עבורכם. מטבח הגינה מותאם לצורכיכם ככפפה ליד. תוכלו להחליט לבנות אותו עם משטח שיש אשר תחתיו יש ארונות אחסון ולהוסיף באמצע אי כמשטח הכנה נוסף ממש כנו במטבח ביתי, ואף להוסיף לו כסאות בר גבוהים המאפשרים למשפחה ולחברים לשבת עם כוס יין ולארח לכם חברה בזמן שאתם מכינים את המנות השונות, קוצצים סלט או מתבלים את נתחי הבשר טרם אתם שמים אותם בתוך מעשנות או צולים אותם על גרילי הגז המשוכללים ביותר שיש.

את מטבח הגינה תוכלו לעצב כרצונכם הן ממשטח שיש משולב עם עץ או ממשטח שכולו עשוי נירוסטה. בתוך המשטח מובנים כיור וברז, תוכלו לשלב אף כירת גז ועוד אביזרים רבים. כמו כן, תוכלו להוסיף מקררים שונים לקירור יין וקירור בקבוקים שתייה מוגזים.

פופים וכריות נוי

הוספת פופים וכריות נוי לגינה שלכם יכולה לשדרג את הגינה ולשוות לה מראה נעים ומהוקצע, כאשר אתם מקפידים על כריות נוי שיחמיאו לריהוט הגינה הקיים. הפופים יכולים להיות תוספת נפלאה אם בא לכם להירגע בסוף יום ארוך ומושך. חלצו את הנעליים, הכינו לכם משקה קריר וטעים וצאו אל הגינה לנשום אוויר צח ולהירגע.

צילום: מוני חסון
 טרמפולינה לילדים

אם יש לכם גינה רחבת ידיים, זהו אביזר חובה בכל בית עם ילדים. תוכלו לרכוש טרמפולינה לילדים ולתת להם לקפוץ וליהנות עליה במשך שעות! אין זה משנה אם העונה היא חורף או קיץ, הילדים יכולים לפרוק אנרגיה רבה, תחת השגחתכם בגינה הביתית. זהו פתרון מושלם הן עבור ההורים והן עבור הילדים אשר ייהנו מזמן רב של קפיצות על גבי הטרמפולינה.

בריכה או ג'קוזי

החלטתם לשפץ את הגינה, אתם רוצים להוסיף לה טאצ' מיוחד, בריכה שבה תוכלו להשתכשך במים הקרירים בימות הקיץ החמים בכיף או להתרווח בג'קוזי החמים כשבחוץ קר וגשום. בשני המקרים תוכלו לארח חברים ובני משפחה שיבואו ליהנות במחיצתכם בגינה הביתית שלכם.

לסיכום, אם גם אתם מעוניינים לשדרג את הגינה הקיימת שלכם, ולהפוך אותה למקום אירוח מושלם, תוכלו לעשות זאת בקלות עם אחד מהטיפים המומלצים שלנו. אין ספק שהגינה שלכם תהיה מוקד האירוח הבא, שכולם רוצים לבלות בו בקיץ הקרוב.

Exit mobile version