Site icon מקומון רמת גן

רוצים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות?

קרדיט https://pirsum-b.co.il/

שלטים מוארים

שלטים מוארים הם דרך מצוינת למשוך תשומת לב מהעוברים והשבים. ישנם סוגים רבים ושונים של שלטים מוארים. חלק מהפופולריים יותר כוללים שלטי ניאון, שלטי לד ומסכי LCD. אחד השימושים הנפוצים ביותר לשלטים מוארים הוא למטרות פרסום. שלטים מוארים הם דרך מצוינת למשוך לקוחות והם נמצאים בשימוש כבר עשרות שנים. הם גם דרך טובה לוודא שהעסק שלך נראה בלילה. תוכלו להזמין שלטים מוארים בהתאמה אישית דרך חברת רפאל תעשיות שלטים אשר הוקמה בשנת 2004. הן מחויבות לייצור ועיצוב שלטים לעסקים ופרטיים באיכות הגבוהה ביותר וכן לייבוא ושיווק של שלטי לד.

שלט טוטם הוא הסוג הנפוץ ביותר של שלט מואר

בדרך כלל הוא עומד בפני עצמו ויש לו מוט עם אור מעליו. המוט יכול להיות עשוי מעץ, פלדה או אלומיניום. האור יכול להיות נורה חשמלית או צינור ניאון שנדלק בצבעים שונים. על המוט יש את נוסחי העסק באותיות גדולות ומתחתיו מילים קטנות יותר לאנשים שלא רואים טוב מרחוק. שלטים מוארים הם דרך מצוינת למשוך תשומת לב ולהגביר את הנראות. הם משמשים לרוב למטרות מיתוג, או לתקשורת עם לקוחות במקום ציבורי. ניתן להאיר את השלטים באמצעות נורות ניאון או לד. אחד הסוגים הפופולריים ביותר של שלטים מוארים נקרא שילוט טוטם. שילוט טוטם מורכב לרוב מאות אחת או יותר המוארות ומותקנות על עמוד המוצב בחזית המבנה.

שלטים מוארים הם שלטים שיש להם דיודות פולטות אור

כדי לשפר את הנראות של השלט. שלטים אלו משמשים במגוון מקומות, כגון נמלי תעופה ותחנות רכבת. השימוש בשלטים מוארים הולך וגדל בפופולריותם מכיוון שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר משלטי ניאון מסורתיים ואין צורך להחליף אותם בתדירות גבוהה. יש להם גם השפעה סביבתית נמוכה יותר מכיוון שהם אינם מכילים כספית כמו אורות ניאון. אנשים משתמשים בשילוט מואר כבר זמן רב כדרך למשוך וליידע את הצרכנים. בעבר, סימנים כאלה היו מוגבלים להודעות סטטיות. אך כיום ניתן לתכנת צגי LED להצגת מסרים דינמיים המותאמים לצרכים המשתנים של העסק.

שילוט הלד משמש גם בדרכים רבות אחרות כמו פרסום, הכוונת לקוחות ועוד. שלטים מוארים הם חלק חשוב בכל חנות קמעונאית ויש לקחת בחשבון בעת תכנון הפריסה של החנות. שלטים מוארים הם דרך מצוינת למשוך לקוחות לעסק שלך ולפרסם את העסק . הם יכולים גם למלא פונקציה דקורטיבית ועיצובית בחלל העסק.

Exit mobile version