Site icon מקומון רמת גן

רוני בושרי – לטוס בזמן נגיף הקורונה

רוני בושרי סוכן הטיולים מסביר כי טיסה בקורונה היא חוויה נהדרת. זו גם דרך נהדרת לראות את העולם וגם לשמור על עצמכם..למה זה מומלץ? הרבה אנשים לא טסים ולכן מקומות התיירות שלפני הקורונה היו עמוסים כעת כמעט ריקים.

הנה כמה טיפים של רוני בושרי איך לטוס בקורונה:

– הזמינו את הטיסה שלכם לא בדקה ה-90 כך שיהיה לכם מספיק זמן להיערך אליה לפני היציאה.

– לטוס בקורונה עם חברת תעופה המציעה ביטול בחינם.

– חפשו טיסות עם עצירות ביניים נוחות אם אפשר.

– חפשו חברת תעופה אמינה עדיפות לא חברת לואוקוסט שיכולה לבטל את הטיסה או לשנות אותה ולדפוק לכם את הטיול

אולי אתם חושבים שלטוס בקורונה זה רעיון נורא. אבל, האמת היא שזה לא. טיסה בקורונה תיתן לכם הזדמנות לראות כמה מהחלקים היפים ביותר של העולם, כשהוא ריק ממטייילים. זה גם ייתן לך הזדמנות לחוות את התרבות וההיסטוריה שיש לעולם, גם בתקופת הקורונה.

רוני בושרי זורק כמה המלצות מורחבות איך לטוס בקורונה:

– הזמינו את הטיסה שלכם עם חברה מוכרת – וודאו שהטיסה שלכם כוללת עצירות בשדות תעופה עם טיסות בינלאומיות – קחו לעצמכם מושב עם גישה ישירה למעבר, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים או קשישים – הישארו לחות והסתובבו כמה שיותר ככל האפשר במהלך עצירות

טיסה היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לטייל. כולנו יודעים שטיסה יכולה להיות לפעמים חוויה מלחיצה ומתישה, אולם היא לא חייבת להיות למשל טיסה קצרה אל מדריד ואתם בחופשה חלומית. הנה כמה טיפים איך לטוס:

– הזמינו את הטיסה שלכם זמן רב מראש: ככל שתפנו לעצמכם יותר זמן להזמין את הטיסה, כך הדיל תמצא לעצמכם טוב יותר וזול יותר.

– הימנע משעות שיא: במידת האפשר, נסה להימנע משעות שיא בטיסה שלך – אלו הם בדרך כלל בוקר וערב.

– תביא איתך חטיפים: זה רעיון טוב כי אתה אף פעם לא יודע מתי הרעב יתקוף אז עדיף תמיד להיות מוכן!

– וודאו שיש לכם מספיק נוזלים על הסיפון: חשוב שתישארו לחות אז וודאו שיש

להלן כמה טיפים כיצד לטוס בקורונה:

  1. ראשית, ודאו שהדרכון שלכם בתוקף ל-6 חודשים לפחות. בקשו מסוכן התיירות שלכם לוודא טוב טוב שאתם יכולים להכנס למדינה לפי הגבלות הקורונה.
  2. שנית, תצטרך ויזה אם אינך אזרח אמריקאי או שאין לך את התיעוד המתאים.
  3. שלישית, ודאו שהטיסה שלכם הוזמנה בחברת תעופה שיש לה הסכמים עם מדינת הקורונה – אחרת, תצטרכו לעבור את המכס לפני העלייה למטוס ותשלום מיסים כשתנחתו בקורונה.
  4. רביעית, ודאו שהכבודה שלכם עומדת במגבלות המשקל שמטילות חברות התעופה – אחרת היא עלולה להיות בעלת עודף משקל ויקר לשאת איתן.

האם מסוכן לטוס בתקופת נגיף קוביד19? רוני בושרי מסביר:

טיסה בתקופת הנגיף קורונה אינה מסוכנת. הסיכוי לחלות בנגיף קרוב לאפס אם תנקוט באמצעי זהירות פשוטים, כגון שטיפת ידיים והימנעות ממגע עם אנשים חולים.

רוני בושרי מציין כי קורונה היא מחלה דמוית שפעת שמתפשטת ברחבי העולם כבר כמעט חודשיים. זה ידוע גם בשם "שפעת קורונה" או "נגיף קורונה". הוא זוהה לראשונה בקורונה, קליפורניה, ומכאן שמו.

התסמינים השכיחים ביותר של קורונה הם חום, שיעול, כאב גרון, נזלת וכאבי גוף. תקופת הדגירה היא כשבוע לפני שמתחילים להרגיש את ההשפעות שלה.

יחצ

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) אמר כי לא היו מקרים מאושרים של קורונה

נגיף הקורונה הוא נגיף נשימתי שמסתובב מאז נובמבר 2018. הוא גרם למספר מקרי מוות ומספר המקרים ממשיך לעלות.

לא כדאי לטוס בתקופה זו שכן הנגיף יכול להיות מועבר באוויר ובאמצעים אחרים. אם אתם מתכננים לבקר בקורונה, עדיף לברר את המצב הנוכחי לפני שאתם יוצאים כדי שתוכלו לתכנן את הטיול בהתאם.

תקופת נגיף Covid 19 היא אירוע שנתי שעלול לגרום לאנשים לחוות תסמינים דמויי שפעת, כולל חום, שיעול, כאב גרון, כאבי שרירים וכאבי ראש.

ישנם כמה אמצעי זהירות שאתה יכול לנקוט כדי לסייע במניעת הידבקות בנגיף. אחת האפשרויות הטובות ביותר היא להישאר בבית במהלך היום ולצאת החוצה רק בלילה. זה יקטין את החשיפה שלך לאנשים שעלולים להידבק בנגיף.

לפני שחושבים לאן לטוס קודם כל חשוב לדעת שבמהלך כל החופשה תצטרכו לשטוף ידיים לעיתים קרובות ולהשתמש בחומרי חיטוי לעיתים קרובות. כדאי גם להימנע ממגע עם אנשים שמפגינים תסמינים של הנגיף, כמו גם עם אלה שהיו לאחרונה חולים או סבלו מחום כדי למנוע הידבקות.

 

Exit mobile version