Site icon מקומון רמת גן

רומנטיקה בדואר ישראל

לקראת הוולנטיין שיצוין ב-14.2 השירות הבולאי מציע מתנה מקורית במיוחד: "בול שלי" גיליון בולים אישי מעוטר ב-12 בולים נושאים תמונה אישית של בן, בת הזוג או בני הזוג יחד

"הוולנטיין דיי" אשר יחול ב-14.2, הפך בשנים האחרונות ליום מיוחד גם בקרב זוגות ישראלים רבים. השירות הבולאי בדואר ישראל, מציע מתנה מקורית גיליון בולים אישי וייחודי "הבול שלי", אליו ניתן לצרף תמונה של מישהו אהוב לצד בול מסדרת "אהבה", או כל בול אחד מרשימה רחבה של בולים הנמצאים באתר דואר ישראל. מחיר גיליון בן 12 בולים ועוד 12 תמונות אישיות – 39 שקל. תוספת עבור דמי טיפול ומשלוח  בדואר – 10.00  שקלים.

יחצ

גיליון "הבול השלי" כולל 12 בולים אותם ניתן לבחור באתר www.israelpost.co.il  ולצרף תמונה אישית של בן, בת הזוג או בני הזוג יחד, וכך ניתן להפיק גיליון "אהבה" במהדורה מיוחדת ולהעניק מתנה למישהו שאוהבים. את הבולים ניתן גם לשלוח בדואר על גבי מעטפה בצירוף הבול והתמונה הנבחרת, על מנת להפתיע מישהו אהוב או כהזמנה מקורית לאירוע.

איך מזמינים? נכנסים לקישור "הבול שלי" באתר דואר ישראל   http://www.israelpost.co.il/mystamp.nsf/hp?OpenForm  בוחרים את הבול שרוצים, מעלים תמונה, משלמים באתר בכרטיס אשראי ותוך מספר ימים מקבלת ההזמנה, יישלח לבית הלקוח בדואר גיליון הבולים האישי שלו.

אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל: " גיליון הבול שלי הוא דרך נוספת לקרב את הציבור לעולם הבולאי בדרך מיוחדת ומקורית. אנו מאפשרים לכל לקוח להעניק מתנה ייחודית לבן או בת זוגו בחגים ומועדים שונים, או באירועים מיוחדים בתוך המשפחה".

חברת דואר ישראל מציעה גם מהדורה רומנטית של 12 כרטיסי ברכה ומעטפות, הכוללים שירי אהבה עבריים מכל הזמנים שנבחרו בקפידה. כרטיסי הברכה של חברת דואר ישראל מתאימים לעונת החתונות וככרטיסי ברכה לכל מועד.  הכרטיסים שעוצבו על ידי ברוך נאה וענת ורשבסקי, כוללים איורים וציטוטים מתוך  12 שירים עבריים שנבחרו, נכתבו ובוצעו על ידי מיטב היוצרים והאמנים הבולטים בישראל. 12 כרטיסי הברכה כוללים את השירים: עטור מצחך זהב שחור; ברית עולם; לכל אחד יש; זמר נגה; היו לילות; סליחות; הפרח בגני; כשאור דולק בחלונך; תפוחים ותמרים ; רוזה רוזה; פגישה לאין קץ; הכניסיני תחת כנפך. ניתן להשיג בסניפי הדואר ברחבי הארץ במחיר 19.90 ₪ בלבד.

Exit mobile version