Site icon מקומון רמת גן

רגע לפני הפינוי-בינוי: הופעה פרטית של עברי לידר לדיירי הרחוב והסביבה

באירוע הריסת בניין לטובת הקמת מתחם מגורים חדש בלב רמת גן של חברת עוז נדל"ן הגיע לא אחר מאשר עברי לידר להופעה בלעדית על גג הבניין והרעיד את השכונה. בחודשים הקרובים יהיו אלו המנופים והטרטורים שימשיכו את העבודה.

רגע לפני כניסת הטרקטורים והשופלים, הגיע הזמר הישראלי, השופט הקשוח מאקס פקטור והאייקון הפופ עברי לידר להופעה בפני תושבי שכונת יד לבנים השלווה והפסטורלית בלב רמת גן. לידר הרעיד את העיר במיטב הלהיטים כמו שרק הוא יודע לעשות בניחוח בינלאומי.

חברת עוז נדל"ן תחל בשבועות הקרובים את בנייתו של פרויקט 157 ברמת גן במסגרת תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה). הפרויקט צפוי לקום ברחוב עוזיאל 7 וחצור 15 ברמת גן. היקף הפרוייקט צפוי להתפרס על 25,0000 מ"ר ולכלול 112 יחידות דיור, 3 חנויות ב-4 ביניינים ובעלות מוערכת של 130 מיליון ש"ח. בפרויקט תמהיל דירות מגוון ורחב של 2, 2.5, 3, 3.5, 4 חדרים, פנטאוזים ודירות גן והבנייה יוצאת לדרך כבר במהלך חודש נובמבר.

עברי לידר על הגג. צילום: רונן טופלברג

חברת עוז נדל"ן הינה חברה יזמית המתמחה בתחום הנדל"ן למגורים. החברה הוקמה בשנת 2012 ע"י ניר עינן ויוגב חדד, מתוך שאיפה ליצור עבור לקוחותיה "חווית מגורים שונה, ותשוקה להביא לנוף הנדל"ן בישראל רוח חדשה המתאפיינת בחשיבה מקורית, תשומת לב לפרטים ועיצוב יוצא דופן של כל פרויקט ופרויקט".

יוגב חדד מנכ"ל עוז נדל"ן: "פרויקט 157 הוא בשורה אמיתית לדיירי הבניינים המפונים שהולכים עימנו יד ביד ובאמונה שלמה לאורך כל התהליך. אני שמח לראות שמלבד יריית הפתיחה של בניית הפרוייקט, הצלחנו גם לשלב הופעה מדהימה של עברי לידר. כמו בפרוייקטים קודמים ועשרות יחידות דיור שהחברה כבר חתומה עליהם, גם הפעם המוצר הסופי שלנו יהיה הכי איכותי ובסטדרטים המקצועיים ביותר שחברת עו"ז נדלן חרטה על דגלה מאז הקמתה".

התחדשות עירונית: הועדה המחוזית אישרה תוכניות להקמת 5 מגדלים ו-433 דירות נוספות במרכז רמת גן

רמת גן מדורגת רביעית במסוכנות להולכי הרגל

Exit mobile version