Site icon מקומון רמת גן

ראש עיריית ר"ג כרמל שאמה נפגש עם מקבילו מעיריית בני ברק

מפגש עבודה ראשון של ראש עיריית ר״ג הנכנס, כרמל שאמה הכהן, נערך היום בלשכת ראש עיריית ב״ב, עם מקבילו אברהם רובינשטיין. במפגש ידידותי בין ראשי הערים השכנות. דנו ראשי הערים בתיאום בין הערים. ממשקי עבודה, נושאי תחבורה ועוד. השניים סיכמו לשתף פעולה בעניינים שונים לטובת תושבי הערים.

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה, יחד עם ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין. צילום: יחצ

לפני יומיים פרסם שאמה בעמוד הפייסבוק שלו, במה שכבר הפך לנוהל כמעט קבוע, כי בכוונתו להיפגש השבוע עם ראש עיריית בני ברק לבקשתו ואמר כי "על סדר היום קודם כל יצירת שכנות טובה ושיתוף פעולה מלא, אך לא ניתן להתעלם ממטרדים שמייצרת לנו העיר השכנה והצורך להסדירם." בהמשך הפוסט ביקש ראש עיריית רמת גן הטרי כי ישמח לשמוע מהתושבים "מה בעינכם הנושא החשוב יותר להסדרה".

לפי מספר התגובות בפוסט, נראה שלתושבים רבים יש לא מעט להגיד על יחסי השכנות שבין הערים.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת-גן, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/a1oCNQ<<

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין אמר כי "בני ברק ורמת גן חולקות יחסי שכנות קרובה תוך כבוד והערכה הדדית. נמשיך לפעול יחד לטובת שולחינו ולפיתוח הערים בכל התחומים. תודה לעמיתי כרמל שאמה ראש עיריית רמת גן על ביקורו המקצועי"

כרמל שאמה הכהן ראש העיר הנכנס רמת גן: "אני מודה לשכני כבוד ראש העיר בני ברק על ארוח פגישת הכרות ראשונית ביננו בה הועלו ברוח טובה מגוון נושאים. הרוח הטובה נשמרה לכל אורך הפגישה גם כשלא הושגו הסכמות."

Exit mobile version