Site icon מקומון רמת גן

קצבת ניידות דברים שאולי לא ידעתם

לא כל מי שסובל מקושי בניידות מודע לכך כי למעשה מגיעה לו קצבה מסוימת. האמת היא שגם אנשים שכן יודעים את זה וכן שמעו על הקצבה המגיעה להם, אכן מצליחים להגשים את הדבר ולקבל את הקצבה הלכאורה מובטחת. זאת בגלל הפרוצדורה המורכבת שמעמידה הרבה קשיים בפני האדם הנכה עד שהוא פשוט נואש מלנסות לקבל את המגיע לו על פי חוק.

חשוב לדעת כי על מנת לקבל קצבת ניידות, לא חייבים להיות נכים ממש, נכים שעושים שימוש בכיסא גלגלים לצורך יציאה מהבית או אפילו בבית עצמו. ישנם נכויות קלות שלא מחייבות שימוש בעזרם כלשהם אך בכל זאת הם מגבילים את האדם מבחינת הניידות. ישנם מקרים רבים אשר בהם יהיה האדם הנכה זכאי לקבל קצבה כלשהי שתקל עליו את ההתמודדות הכלכלית.

קצבת ניידות למי שבאמת מגיע

כולנו מכירים את הפרסומים השונים של החברות השונות המבטיחות סיוע לאנשים הסובלים מבעיות נכות שונות. החברות הללו הן בעלות ניסיון ויש להם את הידע ואת הפרקטיקה איך לגרום לכך שחברות הביטוח או החברה לביטוח לאומי יהיו משוכנעים כי הם אכן זכאים לקבל וליהנות מקצבת ניידות.

האמת היא שבהרבה מאוד מהמקרים אכן אין מנוס ואי אפשר להשיג את הקצבה ללא העזרה של אותן החברות.

אנחנו אמונים על כך כי אדם שזכאי לקבל סיוע ממש לא צריך לוותר עליו ואם מגיעה לו עזרה מטעם חברת הביטוח, הוא בהחלט אמור לקבל אותה. את זה בדיוק אנחנו עושים.

החברה שמשיגה לכם הכי הרבה

יש חברות הגובות אחוזים גבוהים מתוך כל קצבת ניידות שהם משיגים ללקוחות שלהם. הם חותכים נתח רציני מכל קצבת נכות וכך למעשה הם גורפים הון רב על חשבון האדם החלש והנכה.

אז אולי יהיו כאלה שיאמרו כי מדובר ברווח לשני הצדדים ולולא העזרה שלהם האדם הנכה לא יקבל דבר. אך כדאי להכיר עוד אפשרויות ועוד חברות שלא יגבו עמלות גבוהות מידי.

אל תוותרו על השוואת מחירים

חשוב לדעת כי בכל מה שקשור לבחירת החברה המסייעת להשיג את קצבת הניידות יש הרבה מאוד מה לבדוק ומה לברר מראש. כי לכל חברה יש את האינטרסים שלה ויש לה את האידיאולוגיות אשר אותן היא מעמידה לפניה. כך יש ארגונים שונים או עמותות אשר כל מטרתן היא למעשה לסייע לאנשים הסובלים מבעיות נכות שונות ועיניהם לא נשואות אל הרווח המיוחל מתוך קצבת הנכות המצ'וקמקת. מנגד יש ארגונים וחברות שכל המטרה שלהן היא רווח. זהו אפיק פרנסה לכל דבר ועניין. בכל מקרה חשוב לברר את כל הנקודות החשובות מראש על מנת שהבחירה בסופו של דבר תהיה נוחה גם לכיס.

רוצים לבדוק זכאות לקבלת קצבת ניידות? הידרופיקס. שם תקבלו את מה שמגיע לכם.

Exit mobile version