Site icon מקומון רמת גן

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים – אירוע מושקע?

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

credit: canva.co.il

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים הוא אופציה נהדרת. מדובר על בילוי אינטימי הנעשה בקרב אנשים מקורבים המשלב אוכל טוב באווירה מחויכת. יש סוג של הנאה לראות את הבשר נצלה והריח המתווסף מוסיף רבות. ניתן לבחור מיני בשרים כשרים בתוספות שונות. קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים – מושקע ואיכותי

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים אורך מספר שעות ויש להתכונן אליו היטב. ראשית יש לבחור את סוגי  הבשר האהובים ולרוב, מדובר על בקר, עוף וכבש על חלקיהם השונים. בעוף יכולים לבוא בחשבון איברים שונים כמו: כנפיים, חזה, ירכיים ושוקיים ואחרים. בבקר מדובר בעיקר על נתחים המגיעים מאזורים שונים בגוף הפרה ובין היתר, אסאדו שהינו בשר הקשתית, צלעות, סינטה ועוד. בכבש – כתפיים וחלקים מועדפים אחרים. קיים גם בשר מעובד כמו קבבים, נקניקיות ועוד. יש צורך להכיר את כל הסוגים ולדעת לצלות אותם באופן הנכון עד לרמת הצלייה המבוקשת. האפשרות הטובה ביותר לכך היא שימוש במתקן צלייה עם רשת עשויה מברזל יצוק אשר צובר חום רב, אינו מאבד אותו ומעביר אותו לבשר. קיים מבחר ענק של רטבים לתיבול דוגמת צ'ימיצ'ורי, ברביקיו, טריאקי ועוד ולצידם מבחר סלטים ירוקים המבוססים על ירקות שונים במגוון שיטות הכנה. לצד הבשר יש להגיש תוספות מתאימות ומשלימות. כך סלטים המרעננים את המנה ולמוסיפים טעם עשיר.

אירוע מושקע

בכל אירוע יש מספר שלבים. בשלב הראשון ובעת קבלת הפנים ניתן להגיש מיני בשרים צלויים לפתיחה בתוספות של מתאבנים, מנות פוד פינגר ועוד אשר תפקידם להשקיט רעבון התחלתי של האורחים. הארוחה העיקרית תחל לאחר הטקסים, הברכות ועוד. קייטרינג בעל מוניטין יודע לספק את מתקן צלייה מעולה בדרך להגשת בשר צלוי ברמה גבוהה.

שירות מעולה

קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליו הינן בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת אחרים נוספים.

Exit mobile version