Site icon מקומון רמת גן

קורס סייבר – שאלות ותשובות

ישראל מתמודדת עם שלל תקיפות ואיומי סייבר מידי יום, בעיקר על ידי האקרים וארגוני טרור. בשנים האחרונות תקיפות הסייבר הביאו לנזקים רבים לחברות וארגונים בישראל ובכל העולם, המודעות לנזקי ההתקפות והצורך להגן על מידע רגיש ומערכות מחשוב משוכללות, כל אלו ועוד גורמים לארגונים השונים לגייס מומחי סייבר כדי להגן על הנתונים ומערכות המחשוב, לשפר את מערכי האבטחה ולטפל במיומנות בכל איום והתקפה.

האם כדאי ללמוד קורס סייבר?

קורס סייבר מתאים לחיילים משוחררים, לאנשי IT בארגונים השונים ולסטודנטים הנמצאים במסגרת ללימודי מקצועות המחשב. הקורס מתאים גם לבעלי רקע בסיסי במחשבים וסייבר. מטרת הקורס היא להכשיר אנשי סייבר מיומנים ולהקנות להם את כל הידע והכלים הנדרשים לעבודה בתחום הסייבר ואבטחת מידע.

צילום: Pixabay

בגלל איומי ומתקפות הסייבר שרק הולכים ומתגברים עם השנים, יש ביקוש גבוה למומחי אבטחת מידע וסייבר. זו הזדמנות מצוינת עבורכם לרכוש ידע באחד התחומים החמים ביותר בתעשיית ההייטק ובתחומי אבטחת מידע. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בעבודה במהירות וליהנות ממקצוע מאתגר ומתנאי תעסוקה טובים.

כמה זמן אורך קורס סייבר?

הקורס אורך 100 שעות אקדמיות, במסגרת הקורס לומדים נושאים רבים ומגוונים ועוברים הכשרה מקצועית כדי לקבל הסמכה של CSA. במסגרת הקורס משתתפים בשיעורים פרונטליים, בתרגילים ובסימולציות המדמות אירועי אמת בתחום הסייבר לצורך תרגול, הבנה, למידה והתנסות מעשית.

איך להתקבל לעבודה לאחר סיום קורס מיישם הגנת סייבר?

בוגרי הקורס זוכים לתעודה מטעם היחידה ללימודי חוץ והמשך של אוניברסיטת אריאל ומטעם חברת CYBINT. בנוסף, בוגרי הקורס נדרשים לעבור בהצלחה את המבחן הסופי על מנת לקבל הסמכה מסוג CSA.

לאחר הלימודים קל להתקבל לעבודה כמומחי סייבר ומיישמי הגנת סייבר. יש בשוק העבודה משרות פנויות רבות הממתינות לכם, כדי להתקבל לעבודה עליכם לשלוח קורות חיים ולצרף עותק של תעודות ההסמכה שלכם, כך תיהנו מיתרון מול מועמדים אחרים ותוכלו לאייש את התפקיד שרציתם וליהנות מקריירה מעניינת, מאתגרת ומתגמלת.

מהם היתרונות של קורס סייבר באוניברסיטת אריאל?

במסגרת היחידה ללימודי חוץ והמשך של אוניברסיטת אריאל גם אתם יכולים ללמוד קורס מיישמי סייבר. זהו קורס מקיף ומעמיק בשיתוף חברת CYBINT, בוגרי הקורס זוכים להכשרה מקיפה וייחודית, הם רוכשים ידע וכלים עדכניים המותאמים לצורכי שוק העבודה ולדרישות של חברות הייטק וארגונים אחרים. הלימודים באוניברסיטת אריאל מבטיחים אווירה נעימה, מרצים מעולים, כיתות לימוד קטנות, יחס אישי ולימודים ברמה גבוהה המבטיחים לכם יתרון בשוק התעסוקה.

לימודי חוץ באוניברסיטת אריאל

היחידה ללימודי חוץ והמשך באוניברסיטת אריאל מציעה מגוון מסלולי לימוד, הכשרות אקדמיות, קורסים מקצועיים, השתלמויות ופרויקטים חינוכיים. מסלולי הלימוד מיועדים לאנשי אקדמיה ולאנשי מקצוע מתחומים שונים. במסגרת היחידה ללימודי חוץ והמשך באוניברסיטת אריאל מועסקים מרצים מהשורה הראשונה בארץ, יש מגוון הכשרות ומסלולי לימוד, חלק מההכשרות המקצועיות מתקיימות בתל אביב.

Exit mobile version