Site icon מקומון רמת גן

קורונה: לאור העלייה בתחלואה שורת צעדי מגן בבתי הדיור המוגן של משען

לאור העלייה במספר החולים בנגיף, רשת משען הכוללת תשעה בתי דיור מוגן בהם מתגוררים כ-2,500 דיירים, החליטה על שורת צעדי הגנה למען הבטחת בריאות הדיירים והעובדים. בין היתר חובת עטיית המסיכה תחזור באופן חלקי וכלל דיירי הרשת יעברו בדיקות קורונה תקופתיות על מנת למנוע התפשטות המגיפה כבר בשלב הדגירה.

בהודעה שהפיצה הבוקר רשת הדיור המוגן משען בקרב כלל הדיירים, העובדים, המטפלות והמשפחות פנה מנכ"ל רשת משען, עמרי כהן לכלל הגורמים הרלוונטים והסביר את חובת הזהירות בימים אלו, על מנת למנוע מבעוד מועד התפרצות מחודשת של הנגיף בתוך הדיור המוגן, וזאת על אף שכמעט על דיירי ועובדי הרשת כבר חוסנו במסגרת מבצע החיסונים הארצי.

"נוכח התגברות היקף התחלואה בנגיף," כתב מנכ"ל רשת משען, עמרי כהן, "החלטתי לנקוט בצעדי הגנה מידיים על מנת להבטיח את בריאות דיירינו היקרים. לפיכך מרגע זה יחולו ההנחיות הבאות: ביקורי משפחות ואורחים יתאפשרו רק בתנאי שהמבקר והדייר עוטים מסכה בזמן המפגש ועובדים הבאים במגע כלשהו עם דיירים יהיו מחוייבים לעטות מסכה בזמן המפגש. כמו כן, דיירים הבאים לביקור במרפאת הבית, יידרשו לעטות מסכה בכל זמן הביקור.

משען רמת אפעל. צילום: יחצ
עמרי כהן, מנכ"ל משען. צילום: יחצ

"בנוסף," כך כותב מנכ"ל משען, "דיירים, עובדים ומטפלות היוצאים לחו"ל, ידרשו להכנס לבידוד עם שובם מחו"ל וטרם כניסתם מחדש לבית הדיור המוגן".

בסיום דבריו הודיע כהן כי בימים הקרובים תיערך בדיקה לכלל הדיירים ברשת הדיור המוגן של משען וזאת על מנת לאתר מבעוד מועד נשאים חיוביים של הנגיף ולקטוע את שרשרת הדבקה, חלילה. "כולנו חווינו את השנה האחרונה ואנו מודעים למורכבות של המגיפה, משום כך אנו מצפים לשיתוף פעולה מלא מצד העובדים, המטפלות, המשפחות והדיירים, למען בריאות כולנו. בריאות טובה ויום טוב לכולם" סיכם כהן.

Exit mobile version