Site icon מקומון רמת גן

קולולו: זוג האוהבים ערך את החתונה במקום לא שגרתי – בסיוע העירייה

גרשון ונטע לי הם זוג אוהבים תושבי רמת גן שבחסות הקורונה נאלצו לבטל את כל התוכניות והחלומות שהיו להם על חתונה גדולה עם מאות משתתפים. בסיוע המחלקה לתרבות תורנית ערכו היום השניים את חתונתם ברחבת בית הכנסת הגדול ברמת-גן – בליווי מצומצם של בני משפחה ובהתאם לתו הסגול.

'עונת האירועים' העירונית בזמן משבר הקורונה נמשכת. בתמיכה עירונית מקיפה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות נערכה היום חתונתם של גרשון ונטע לי, תושבי העיר שנכנסו תחת חופה וקידושין ברחבת בית הכנסת הגדול. העירייה סייעה לזוג בהקמת החופה, בכיבוד קל, הגברה ובהזמנת הרב שמריהו שיקדש את הזוג הצעיר.

אירוע זה הינו חלק ממערך כולל של שמחות שנערכות בחסות עיריית רמת-גן. האירועים מיועדים לקהל מצומצם (עד 20 איש במרחב פתוח) ויעמדו בכל הנחיות משרד הבריאות – כולל כמות מוזמנים, שמירת מרחק, הצהרת בריאות ומדידת חום. כל הלוקיישנים הרמת-גנים נבחרו כך שניתן יהיה לשלוט על כמות המוזמנים ולהימנע מכניסת אורחים מעבר למותר.

סגן רה"ע ומחזיק התיק לשירותים חברתיים ותרבות תורנית, עו"ד דוד מנחם סיפר על היוזמה החביבה: "היום, כפי שעשינו מספר לא מועט של פעמים, ערכנו טקס חופה לזוג אשר חיפש מקום להתחתן בתקופת הקורונה, ובזכות המיזם הייחודי והראשוני שזכיתי להוביל בברכתו של ראש העיר ובסיועם של הרב שמריהו כהן ומנהל המחלקה לתרבות תורנית משה רביבו חגגנו טקס מרגש ומפליא ברחבת בית הכנסת הגדול. במישור האישי פרטי שלי התרגשתי לדעת שהחתן הינו יליד עפולה עלית עיר הולדתי, אשר בירך את ראש העיר בבריאות איתנה".

חתונתם של גרשון ונטע לי. צילום: דוברות עיריית רמת-גן

גם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן ברך באופן אישי את הזוג הטרי ואמר: "בתקופה זו עלינו להקפיד להיות בשמחה וזוהי זכות גדולה עבורינו לסייע לזוגות רמת-גנים להיכנס תחת חופה וקידושין, כדת משה וישראל. עוד בתחילת הקורונה, הקצענו מספר מוקדים עירוניים מרכזיים לעריכת שמחות ואירועים כמו ברחבת בית הכנסת הגדול, בית קרניצי והפארק לאומי למען תושבי העיר. אני מאחל מזל טוב לזוג הצעיר ומזמין כל תושב בעיר שזקוק לסיוע במקום או באמצעים לוגיסטיים, לפנות אלינו לקבלת כלל האמצעים הנדרשים".

Exit mobile version