Site icon מקומון רמת גן

צמיד מיוחד, לילדים מיוחדים יחולק בעיר וינגיש את אירועי חג פורים העירונים

צמיד יחיד ומיוחד, יוזמה של האגף לשירותים חברתיים אשר ינגיש את אירועי חג הפורים ובכלל לילדים מיוחדים בעיר יחולק השבוע ויסייע לילדים ולבני משפחותיהם.

 

את הבשורה החדשה חשף ראש עיריית רמת גן במקביל לכנס משפחות מיוחדות שהתקיים בתחילת השבוע בכפר המכבייה למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים לכבוד חג הפורים.

 

כ-350 ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם הגיעו ונהנו מהפנינג מלא הפעלות: מתנפחים, דוכני איפור שיער וקעקועים, דוכני יצירה, סדנת ג'אגלינג ועוד.

צילום: דוברות עיריית רמת גן

האירוע אורגן ע"י המרכז למשפחה, מחלקת נכויות באגף לשירותים חברתיים. מר כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן: "אני רואה חשיבות רבה ביצירת אירועים מותאמים לצרכי המשפחות. זאת לצד שילובם באירועים העירוניים הקיימים על ידי הנגשה מקסימלית לצורכיהן.  עיריית רמת גן רואים חשיבות עליונה בשילוב אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים בעיר, כשווים בין שווים. אני מאחל לכל קהילת המשפחות המיוחדות בעיר "חג פורים שמח"

איילת פינטו מנהלת המרכז למשפחה: "היה מרגש לראות את המשפחות מגיעות לאירוע ונהנות משלל ההפעלות. אנו רואים באירועים הללו הזדמנות לגיבוש קהילה חזקה ותומכת של המשפחות המיוחדות ברמת גן"

נדב גרינשפן מנכ״ל כפר המכביה: "זו זכותינו וחובתינו כשכנים של עיריית רמת-גן לארח בכפר המכביה אירוע מרגש כל כך. אנו נפעל ונקדם בכל עת את שילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים בתוך כותלי כפר המכביה.: הן במועדון הספורט, הן בבית המלון והן במרכז הכנסים. אני רוצה לאחל חג פורים שמח"

המרכז למשפחה הינו שירות של עיריית רמת גן הנותן מעטפת של תמיכות למשפחות להן ילדים עם צרכים מיוחדים: הרצאות למתן מידע, עזרה במיצוי זכויות, פעילויות פנאי למשפחה, סדנאות וקבוצות תמיכה.

Exit mobile version