Site icon מקומון רמת גן

צמידי טניס מיהלומי מעבדה – הדבר הבא בתכשיטי יוקרה

אין דבר שמהדהד יוקרה יותר מתכשיטים המשובצים ביהלומים אקולוגיים הנוצרו במעבדה. חִשבי על ההתאמה המושלמת של צמיד הטניס למפרק ידך ועל מגעם הענוג והמפנק של היהלומים; חשוֹב על מבט הפליאה המאושר שתקבל כשתגיש לה את אריזת המתנה היוקרתית ובה צמיד וינטג' מהמם משובץ בפרחי יהלומים; חִשבוּ כמה נפלא לאחוז בפלא של צמיד טניס יהלומים המשובץ יהלומי מעבדה אקולוגיים שנוצר מאהבה לטבע ושהטבע אוהב במיוחד.

הדבר הבא בתכשיטי היוקרה כעת בהישג ידיכם ובמרחק נסיעה קצר מהבית. קולקציית צמידי הטניס העדינים והמדהימים ממתינה לכם היום בסניפי רשת התכשיטים היוקרתית והייחודית, אקס לאב דיאמונדס, בפתח תקווה, נתניה וירושלים.

הבחירה בתכשיטים המשובצים ביהלומי מעבדה אקולוגיים ובגולת הכותרת שלהם – צמידי הטניס המרהיבים, היא בחירה בטבע, באדמה ובאהבה.

יהלומי מעבדה – הדרך הנכונה ליהנות מיהלומים

יהלומים אקולוגיים הגדלים במעבדה בתנאים המחקים בדיוק מושלם את התנאים שמספקת האדמה ליהלומים הטבעיים. הם אינם מצריכים עבודות כרייה קשות שפוגעות באדמה, מנצלות לרעה משאבים אנושיים יקרים ופוגעות באזורי מחיה של החי והצומח. הם נוצרים בתנאי מעבדה סטריליים בליווי ובפיקוח של מדענים שחיים ונושמים יהלומים. יהלומי מעבדה הם יהלומים לכל דבר וזהים לחלוטין בכל תכונותיהם ליהלומים הטבעיים. הם מדהימים ביופיים, ניכרים בקשיות שלהם, בצִבעם בשקיפותם ובפצילותם וזהים ליהלומים הטבעיים בשאר האיכויות הגמולוגיות שלהם. והחשוב מכול – המחירים של יהלומי המעבדה משקפים את דרכי גידולם ואת ניקיון הכפיים של העוסקים בגידולם, ולפיכך הם סבירים, נוחים, מפתיעים ומתאימים לכולם. יהלומי מעבדה הם הדרך הטובה והנכונה ליהנות מיהלומים.

צמיד טניס. צילום: יעל לב
צמידי טניס בשלל עיצובים

הדבר הראשון שבולט לעין בצמיד טניס משובץ יהלומי מעבדה הוא העדינות שלו. העדינות של צמידי הטניס היא אינדיקציה לאיכות של תהליך הצורפות ושל היהלומים המשובצים בו. הנה כמה צמידי טניס מרהיבים ועדינים במיוחד שישמחו את האישה האהובה בת המזל ויפליאו את כל מי שיראה אותם.

לאישה האהובה ביום האהבה

צמיד טניס יהלומים קלאסי זהב צהוב הוא פריט הדגל של קולקציית צמידי הטניס ולא בכדי. הוא משלב זהב צהוב 14 קָרָט עם 6.5 קרט יהלומים בשילוב מרהיב ויוצא דופן ובעלות יוצאת דופן לא פחות. זוהי מתנה ראויה לאישה אהובה ביום האהבה או לכבוד יום האם, ואין דבר יפה יותר מהצמיד המיוחד הזה כדי להראות לה כמה היא מוערכת ויקרה.

מתנה מושלמת לכבוד האירוסין

העיצוב המשגע של צמיד יהלומים 3 שורות מזהב לבן 14 קרט משלב 183 יהלומי מעבדה מושלמים ששובצו יחד לשלוש שורות מדויקות במלאכת מחשבת וביד אומן. הצמיד הוא מתנת אירוסין מהממת לכלה לעתיד, והיא תשמח לענוד אותו גם ביום החתונה כפריט משלים לשמלה הקלסית הייחודית.

צמיד טניס זהב לבן. צילום: יעל לב
לאישה שרוצה להרגיש כמו מלכה

צמיד טניס דיאנה ספיר מעוצב במיוחד לנשים שרוצות להרגיש מלכותיות ביום־יום וגם באירועים מיוחדים. הצמיד עשוי 14 קרט זהב לבן ומשובצים בו 92 יהלומים ועוד 5 אבני ספיר כחולות מדהימות המזכירות את טבעת האבן שענדה הנסיכה דיאנה. המלכה הפרטית שלך תאהב לענוד את צמיד דיאנה ספיר ולא תסכים להסירו מידה. אין דרך טובה יותר מזו לשמח אותה.

צמיד טניס יפהפה לכל אירוע

קולקציית צמידי הטניס המשובצים ביהלומי מעבדה היא גולת הכותרת של תכשיטי רשת אקס לאב דיאמונדס ותפארת אומנות הצורפות הייחודית לה. צמידי הטניס הם מתנה מושלמת ומדהימה ביופייה לכל אישה, לכל אירוע ובכל זמן. צמידי הטניס מגיעים במגוון עיצובים ייחודיים, והם ניכרים באיכות היהלומים המשובצים בהם ובמחירים המפתיעים שלהם.

תכשיטים מיהלומי מעבדה הם תכשיטים שנשים אוהבות בדיוק כמו שהטבע אוהב. אז חפשו עכשיו את חנות אקס לאב דיאמונדס הקרובה אליכם ופתחו לרווחה את הדלת לאהבתכם החדשה. תתחדשו!

Exit mobile version