Site icon מקומון רמת גן

צילומי משפחה בסטודיו- חוויה מרגשת לילדים ולהורים

כיום, לכולנו יש סמארטפונים משוכללים ועתירי טכנולוגיה עם מצלמה מתקדמת ואיכותית, כמו כן לרובנו יש מצלמה דיגיטלית בבית, ומרגע שהילדים מגיחים לעולם, אנו נוהגים לתעד אותם ללא הרף. עם זאת, כדי ליהנות מאלבום תמונות איכותי ומושקע עם צילומים מרהיבים ומקצועיים של בני המשפחה מומלץ להגיע לסטודיו מקצועי לצילום המתמחה בצילומי הריון, קייק סמאש, ניו בורן, ילדים ומשפחה.

חוויה מרגשת ומקורית לכל בני המשפחה

הצילום בסטודיו מתבצע באווירה משוחררת וכולם זוכים לחוויה מרגשת ומהנה, ולאלבום תמונות מעוצב. כמו כן, מקבלים דיסק עם כל התמונות ברזולוציה גבוהה, את התמונות ניתן לפתח בחנויות צילום, להעלות לפייסבוק ולאינסטגרם ולשלוח במייל לחברים וקרובי משפחה.

צילום עמיעד טאוב

ראוי לציין כי בסטודיו לצילום משפחה יש את כל הציוד והאביזרים הנדרשים, בין היתר יש במקום תפאורה מקורית, מצלמות דיגיטליות משוכללות, חצובות, תאורה מחמיאה, פריטי לבוש ומגוון אביזרים לשדרוג התמונות ולקומפוזיציות אמנותיות. צלם מקצועי מתעד את בני המשפחה מבעד לעינית המצלמה המשוכללת, ולאחר סט הצילומים בוחרים את התמונות היפות והאיכותיות ביותר, וצוות הסטודיו מלטש אותן בפוטושופ.

תמונות מדהימות של המשפחה

הילדים גדלים מהר לכן חשוב אחת לכמה זמן להגיע לסטודיו כדי להנציח את השנויים וליהנות מאלבום תמונות משפחה עדכני עם צילומים מרהיבים. למעשה, צילומי משפחה מתחילים כבר בשלב ההריון כאשר צוות הסטודיו מתעד את האם ומפיק עבורה אלבום מקצועי עם שלל צילומים מדהימים ומחמיאים. עם הגחת התינוק הראשון לחיק העולם כדאי למהר לסטודיו כדי ליהנות מצילומי ניו בורן, חוויה מרגשת להורים ומזכרת מדהימה לכל החיים.

בגיל שנה, כאשר עומדים לחגוג יום הולדת ראשון לתינוק או לתינוקת, אין לוותר על צילומי קייק סמאש בסטודיו, חוויה משעשעת, ססגונית ומקורית להורים ולפעוט. יש להכין מראש בגדים להחלפה וכדאי להשקיע ולרכוש עוגה מעוצבת שהפעוט ימעך ויזלול ממנה כאוות נפשו.

עם השנים המשפחה מתרחבת, לכן כדאי אחת לכמה זמן לתעד את השינויים. יחד עם צוות הסטודיו ניתן להחליט על קונספט מסוים, כאשר במקרים מסוימים אפשר לבצע את הצילומים גם בחוץ, לדוגמה בפארק ליד הבית, בחוף הים, בחיק הטבע, ליד מבצר עתיק ומרשים ביופיו, ביער קסום עם עצים ופרחים וכיוצא בזה.

אלבום משפחתי – מזכרת חשובה לכל החיים

כאמור, רובנו נוהגים לתעד כל צעד ושעל בחיינו, אך רק צלם מקצועי יכול להציע אלבומי משפחה מהודרים עם תמונות מדהימות ואמנותיות. מעבר לאלבום התמונות שמקבלים בסטודיו, ניתן גם לפתח ולהדפיס תמונות יפות מהדיסק שמקבלים. כיום יש מגוון אופציות מלהיבות להדפסת תמונות, לדוגמה הדפסה על קנבס, עץ וזכוכית. את התמונה ניתן למסגר ולתלות בסלון, בחדרי השינה או להעניק כמתנה לסבים ולסבתות.

לסיכום, מומלץ לכל משפחה לבחור סטודיו מקצועי שילווה אותה לאורך החיים ויתעד במיומנות גבוהה את השינויים במשפחה. אלבום תמונות משפחתי הוא מזכרת מרגשת לכל החיים, ופעם אחר פעם ניתן לפתוח אותו וליהנות מהצילומים המרהיבים ולהיזכר בחוויה המרגשת בסטודיו.

 

Exit mobile version