Site icon מקומון רמת גן

צילום אירועים לאנשים שלא מוכנים להתפשר על איכות ויצירתיות

האם אתם מתכננים אירוע משפחתי בקרוב ומחפשים צלם מקצועי וכשרוני? רוצים ליהנות מאלבום תמונות מקורי ומרהיב מהאירוע שלכם? רוצים לקבל סרט חתונה איכותי וייחודי באיכות גבוהה ובטכנולוגיות צילום מתקדמות כמו DSLR? ובכן, כדי לתעד את האירוע שלכם בלי להתפשר על איכות ויצירתיות, כדאי לחפש סטודיו מקצועי לצילום המתמחה בצילום כל סוגי האירועים ומציע מגוון חבילות, מחירים הוגנים ושירות אדיב.

להנציח את הרגעים החשובים והמרגשים ביותר

במהלך האירוע צוות הצלמים מסתובבים בין המוזמנים, עליו להיות בכל מקום ולתעד את הרגעים החשובים, המרגשים והמעניינים ביותר. חשוב לזכור כי לצלם אין הזדמנות שניה ללכוד רגע מסוים באירוע, למשל רגע שבירת הכוס והנשיקה המסורתית במעמד החופה, לכן חשוב לוודא כי בוחרים צלמים מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בתחום.

כאשר אתם בוחרים סטודיו לצילום כדאי לבדוק אילו חבילות הסטודיו מציע לאירוע שאתם מתכננים, כמה צלמים יגיעו ואיזה ציוד ברשותם. כמו כן, יש לבדוק מראש מה כוללת כל חבילת צילום לאירוע, לדוגמה כמה תמונות סך הכל הצלמים יצלמו, האם מקבלים אלבום תמונות מפואר עם צילומים באיכות גבוהה לאחר ליטוש ועריכה בפוטושופ, האם החבילה כוללת פוסטר או הטבות נוספות וכדומה.

צילום וידאו וסטילס לאירועים

באירוע משפחתי קטן יחסית, לדוגמה יום הולדת 50 או אירועי ברית/ה, מקובל להזמין רק צלם סטילס, ולאירועים גדולים ומרובי משתתפים בדרך כלל מזמינים צוות צלמים וחבילה הכוללת צילום וידאו וסטילס. כמו כן, כדי לזכות בצילומים מקוריים ובאיכות גבוהה, כדאי להתייעץ עם הצלמים בסטודיו לגבי טכניקות צילום וציוד מקצועי ומתקדם יותר, למשל צילום האירוע ממבט הציפור בעזרת רחפן עם מצלמה מקצועית, מצלמות רחף משוכללות ועוד.

צילום: Pixabay

כדאי לדעת כי עלות חבילת הצילום משתנה בהתאם לפרמטרים רבים, ביניהם מיקום האירוע, מועד האירוע (בקיץ יש אירועים רבים לכן הביקוש לצלמים מקצועיים רב, והמחיר עולה בהתאם), מספר צלמים, ציוד מקצועי וסגנון הצילומים הנדרש על ידי הלקוח. אין להתפשר על איכות ומקצועיות הצלמים, אחרת מסתכנים במפח נפש ובתמונות לא איכותיות ומקצועיות, ולמעשה התיעוד מהאירוע המושקע מאכזב את הלקוח והוא עשוי להרגיש כי כספו ירד לטמיון.

אגב, לאירועים משפחתיים יוקרתיים כדאי להזמין מהסטודיו גם קליפ מושקע, למשל קליפ לחתונה, קליפ לאירוע בר ובת מצווה וכדומה. סטודיו מקצועי ומתקדם מציע גם צילום אירועים בראש אחר, וניתן לבחור צילומי טראש דה דרס מדליקים, צילומי חוץ בלוקיישנים קסומים ומלהיבים ועוד.

מדוע לבחור סטודיו מקצועי לצילום האירוע?

סטודיו מקצועי לצילום אירועים מבטיח לכם שקט נפשי ותיעוד מושלם של האירוע, הצלמים מתעדים את האורחים, את האוכל, את בעלי השמחה כמובן והם משקפים בתמונות גם את האווירה השמחה באירוע. הצוות המיומן מסתובב בין האורחים בלי להפריע, לוכד את הרגעים המרגשים ביותר מבעד לעדשות המצלמה, ולמעשה הם מספרים את הסיפור של האירוע ובעלי השמחה באמצעות צילומים מרהיבים בזווית אמנותית ייחודית ומרשימה.

Exit mobile version