Site icon מקומון רמת גן

ציון לשבח לוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת-גן

במסגרת דוח שנתי של האגף לבקרת ועדות מקומיות, דורגה הוועדה הרמת-גנית בין תשע הוועדות המובילות בארץ בתחום פרסום מסמכים והנגשת מידע ברשת

אגף בקרת ועדות מקומיות במינהל התכנון שבמשרד האוצר פרסם השבוע דוח שנתי, המנתח את תפקודן של כלל 126 הוועדות המקומיות בישראל. הוועדה המקומית של רמת-גן קיבלה ציון לשבח שעה שדרוגה בין תשעת המקומות הראשונים בקטגוריית פרסום מסמכים ופרסום והנגשת מידע באתר האינטרנט של הוועדה המקומית.

לדברי מחברי הדוח, "הוועדה המקומית של רמת גן עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת שקיפות המידע ופרסום מסמכי ישיבות הוועדה לציבור הרחב. העיר רמת-גן נמנית על שתי ערים בלבד אשר ועדותיהן המקומיות פרסמו את כל סוגי המסמכים המיועדים לישיבות ועדת הרישוי ולישיבות הוועדה המקומית".

אביבית מאור נמרודי צילום באדיבות העירייה

ועדת הביקורת בחנה בנוסף את תפוקות הוועדה בהיבטים של תהליכי הרישוי, תשתיות המידע, ארכיב סרוק ומערכת מידע גיאוגרפי GIS ואת התנהלותן של ישיבות הוועדה לרבות נוכחות והשתתפות נציגיה. גם בסוגיות אלה מרעיפה ועדת הביקורת שבחים על וועדת התכנון של עירית רמת-גן ומדרגת אותה בין הוועדות המובילות בישראל.

לדברי סגנית ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית, עו"ד אביבית מאור-נימרודי, "הדוח משקף נאמנה את הדרך המשמעותית שעברה הוועדה המקומית בשלוש השנים האחרונות, בגיבויו והנחייתו של ראש העיר ישראל זינגר, ואת ההשקעה המסיבית שנעשתה בשיפור עבודת מחלקות הוועדה. נמשיך לחתור להנגשת פעילות הוועדה לציבור הרחב, וזאת לרווחת תושבי רמת-גן".

Exit mobile version