Site icon מקומון רמת גן

מתחם הבורסה הופך לטיימס סקוואר של רמת גן

במסגרת תכנית עירונית שהוכנה עבור מתחם הבורסה, ייפרסו מסכי שילוט אלקטרוני ענקיים על פני בניינים שונים ברחבי מתחם הבורסה ברמת-גן ביניהם בית BDB ומגדל אביב. 

במסגרת תכנית שהוכנה ע"י צוות עירוני, בהובלה של סגנית ראש עיריית רמת-גן ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, עו"ד אביבית מאור-נמרודי, וביעוץ מקצועי של האדריכל גיורא בוס,  עתיד בחודשים הקרובים מתחם הבורסה לעבור מתיחת פנים ולהפוך ל"טיימס סקוור" של ישראל. 300,000 הישראלים שעוברים באזור מדי יום יחשפו לכ- 10 מסכי ענק בשטח כולל של מאות מ"ר אשר יותקנו על פני בניינים בשני מוקדים במתחם הבורסה.

צילום באדיבות אבי עבדי

בכיכר היצירה, זירה המנקזת אליה עשרות אלפי משתמשי דרך ביום, ייפרסו מסכים על פני בניינים שונים ביניהם בית BDB עליו יותקנו שני מסכים בגודל 100 מטר (קרוב ל-1000 אינץ' למסך) בית "שאפ" עליו יותקנו שלטי לד בשטח של 100 מטר, ומגדל "ספיר", עליו יותקן המסך הגדול ביותר, ששטחו כ360 מטר. המוקד השני הוא צומת עלית, מהצמתים הסואנים והעמוסים בגוש דן. גם במוקד זה יפרסו מסכים על פני  בניינים שונים שהבולט בהם הוא  מגדל "משה אביב" .

היקף הפרויקט מוערך ב-10 מיליון שקלים בהשקעה פרטית, כאשר ממוצע החשיפה היומי למסכים השונים מוערך בכ-300,000 אנשים. בכל תהליך ההתקנה וההרכבה של המסכים מעורבות מחלקת שילוט עירוני ומחלקת איכות הסביבה באגף שפ"ע של עיריית רמת-גן, בליווי צמוד של מנהלת הבורסה. כל השלטים המתוכננים יותקנו לאחר קבלת אישור של ועדת השילוט העירונית.

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר: "כבר הרבה שנים אנשים טוענים שמתחם הבורסה הוא ה'מנהטן של ישראל', עכשיו תהיה עוד סיבה. יש כאן אווירה בינלאומית שמושכת אליה קהל רחב מכל גוש דן ומרחבי הארץ ובתוכם עשרות אלפי אנשי עסקים".

אודות מתחם הבורסה:

מתחם הבורסה הינו רובע העסקים של רמת גן הכולל תעסוקה, מסחר, תרבות, תיירות, משלב מגורים ומתנהל בסטנדרטים בינלאומיים. מנהלת הבורסה, הפועלת בהנחיה ישירה של ראש העיר מר ישראל זינגר ומנכ"ל העירייה מר משה בודאגה, אחראית על ביצוע הפעולות השוטפות במתחם, וכן על ביצוע פעולות שונות לקידום המתחם בהיבטי השיווק והפיתוח. המנהלת אחראית על ההתנהלות היום-יומית של המתחם וכן אחראית על קשרי ציבור וקהילה, לרבות פעילות לשיתוף ציבור ולקידום השיח המשותף בין דיירי ומשתמשי המרחב, קידום תכנית מיתוג והתוויית תכנית אסטרטגית ליישום חזון המתחם לשנים הבאות.

Exit mobile version