Site icon מקומון רמת גן

צדק צדק תרדוף גרסת הילדים האוטיסטים

לצערנו הורים רבים לילדים עם אוטיזם נאלצים להתמודד מול טענותיהם השונות של חברות הביטוח באשר לזכאותם, או ליתר דיוק, אי זכאותם לפיצויים במסגרת הביטוח הסיעודי. הורים רבים שומעים מחברת הביטוח שלהם כי הם אינם זכאים לפיצויים וזאת למרות שמצבו התפקודי של ילדם מקנה להם את הזכות המלאה לקבלת הפיצויים מבחינה משפטית.

ישנם מקרים רבים בהם הורים טועים בניסוח ההסבר שהם נותנים לצורך תיאור קשייו וצרכיו של ילדיהם עם אוטיזם. לדוגמה במקרים בהם ילדים נמצא על הרצף האוטיסטי, אך בתפקוד גבוה מבחינה פיזית, מצליחים לבצע את הפעולות הבסיסיות אך מאחר והם חווים ניתוקים מסביבתם הם אינם מסוגלים להבין את המשמעות והסכנות בסביבתם.

כך שאותו הילד יהיה מסוגל פיזית להתקלח אולם ללא השגחת הוריו יכול לעשות שימוש שגוי במים החמים במקום במים הקרים ולגרום לעצמו לכוויות קשות ולנזק גופני בלתי הפיך אם לא יהיה תחת השגחה של זולתו.

עו"ד רועי לייכטמן. צילום: שירן ולק

חברות הביטוח נוטות לדחות את התביעות מתוך חוסר ההבנה, או במקרים מסוימים, חוסר הרצון להבין, שיכולתם הפיזית של ילדים אלו אינה מבטלת את הצורך שלהם בטיפול צמוד וקבלת ההכרה במצבם כסיעודי.

איך עו"ד רועי לייכטמן יכול לעזור?

אלו הם בדיוק המצבים בהם עו"ד רועי לייכטמן נכנס לתמונה במטרה להילחם עבור הורים אלו ולמען זכויות ילדיהם. עו"ד רועי לייכטמן פועל במרץ בכדי להשלים את הידע החסר להורים לילדים עם אוטיזם, שגם ללא  הטיפול מול חברת הביטוח, מתמודדים עם אינספור קשיים וחזיתות מטבע מצבם.

לכן מרגיש עו"ד רועי לייכטמן תחושת שליחות לבוא לעזרתם ולתרום מהידע והניסיון שלו בהתמודדות מול חברות הביטוח עד להשגת הזכויות המגיעות לילדיהם.

עו"ד רועי לייכטמן צבר ניסיון ייחודי בניהול תיקים רבים מטעם חברות הביטוח ובשנים האחרונות הוא מייצג אך ורק מבוטחים אל מול חברות הביטוח. ארגז כלים עשיר זה מאפשר לו להתמודד בצורה הטובה והנכונה ביותר מול חברות הביטוח בכדי להשיג את מלוא הזכויות המגיעות לילדים עם אוטיזם בישראל.

Exit mobile version