Site icon מקומון רמת גן

פתרון אוורור מוצלח בחללים שונים

שימוש במאוורר תעשייתי הוא שימוש במכשיר שאמנם הוא ישן מאוד, אך גם אמין מאוד. מאוורר תעשייתי מניע את זרמי האוויר באמצעות להבים המסתובבים במהירות גבוהה. כן, אופן פעולתו בהחלט פשוט מאוד אך גם יעיל בצורה מרבית. למאוורר תעשייתי יש לרוב מנוע בעל עוצמה גבוהה שמספק תנודות של אוויר חזקות מאוד. אפשר למצוא מאוורים תעשייתיים במספר אופנים שונים: מאוורר עומד, מאוורר רצפתי או מאוורר שתלוי על קיר. עקב המגוון הרחב ניתן להרכיב מאוורר שכזה בכל מקום כתלות בגודל שלו ובצורך האוורור. שימוש במאוורר תעשייתי אינו דורש הכנת תשתית יקרה, מיוחדת או שונה. יתרון מאוד חשוב הוא, שצריכת החשמל הרבה פחות גבוהה יחסית למיזוג אוויר- למזגנים. כמו כן, התחזוקה קלה. בקיצור, לשימוש במאוורר תעשייתי יתרונות רבים וכדאי לקחת אפשרות זו בחשבון כשצריכים או רוצים לקרר או לאוורר אזורים מסוימים במפעלים, בתי עסק או אפילו בבתים פרטיים.

קרדיט https://sphere-eng.co.il/

תעלות לנשימה

עם הקיץ החם בארץ שלנו, מערכות אוורור הן מוצר קריטי שצריך להילקח בחשבון כאשר פותחים בית עסק חדש או מפעל. מערכות אוורור במפעלים ובתעשייה, הן חלק בלתי נפרד מהמכשור וסינרגיית העבודה בחללים אלו. פעילות תעשייתית בין אם מדובר בריתוך, הלחמה, חיתוך, עיבוד וכדומה, פולטת חומרים נלווים שעשויים להיות רעילים, מזיקים ולא נעימים, אותם יש לסלק מהמבנה בהחליפם באוויר נקי. יתרה מזאת, חללים המכילים כמות רבה של בני אדם דורשת תחלופה של הפחמן הדו חמצני אותו אנו פולטים בנשימתנו והחלפתו באוויר צח ונקי. כמו כן מגוון רחב של מכונות בתעשייה פולטות חום, גזים רעילים ואפילו סירחון ונדרשות מערכות אוורור לצורך סילוק מפגעים והחלפתם באוויר נקי.

הרוצח השקט

אמנם אין עשן בלי אש, אבל באין עשן רוב הנפגעים בשריפה היו יוצאים ללא פגע. עשן יכול להוות סכנה ברמה הגבוהה ביותר בין אם מדובר בבנייני מגורים, חניונים ומבני תעשייה. בכל המקרים האלו קיים תקן המחייב על מפוחים לסילוק עשן בשעות חירום. בחניונים לא צריך אפילו לחכות לשריפה, מספיק שמספר רכבים מונע בחניון והעשן יכול לייצר נזק בלתי הפיך ואף לגרום למוות באין אוורור מתאים לשוהים בחניון. מפוחי עשן מהווים את הפתרון הטוב ביותר בסילוק גזים ועשן רעילים מחללים שונים וחשיבותם גבוהה מאין כמותה מפני שבהרבה מהמקרים לא נרגיש אפילו שאנו שואפים גזים רעילים ולכן מכונים גם "הרוצח השקט". בחברת ולדימיר קוניצין, מספקים פתרונות אוורור לתעשייה ולשוק הפרטי ועומדים בכל תקן מחמיר בו מחויבים בעלי המבנה ומפעיליו.

Exit mobile version