Site icon מקומון רמת גן

פתיחת שנת הלימודים תשפ"א: בבקשה, תהיי טובה אלינו!

הבוקר נפתחה שנת הלימודים תשפ"א ברמת גן עם חדשות טובות – היקף ההשקעה בכל תלמיד יהיה הגבוה ביותר בהיסטוריה של העיר, ומהגבוהים ביותר בארץ, עם השקעה עירונית של כ-17 אלף ₪ לתלמיד, מלבד כספי משרד החינוך.

במערכת החינוך ברמת-גן פתחו הבוקר את שנת הלימודים 28,875 תלמידים. במהלך שעות הבוקר סייר רה"ע כרמל שאמה הכהן יחד עם שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי בבית הספר אורט אבין ולאחר מכן ביקר שאמה־הכהן בבתי הספר רמת אפעל, גן 46, תיכון אהל שם ובתי ספר נוספים.

על פי מתווה הלמידה בזמן הקורונה, הגנים, הצהרונים וכיתות א'-ב' יפעלו במתכונת מלאה של 6 ימים בשבוע, כיתות ג'-ד' ילמדו לפחות 5 ימים בקפסולות, כיתות ה'–יב' ילמדו לפחות 3 ימים מלאים ואו ימים רבים יותר במשמרות. מנהלי מוסדות החינוך יערכו את מערכות השעות כדי לראות כמה שיותר את הילדים במהלך השבוע. בקבוצות קטנות ובמרחבים מגוונים בבית הספר ובסביבתו. צוותי החינוך יזכו לפיתוח מקצועי להתמחות בלמידה מגוונת מרחוק ולרכוש כלים דיגיטליים לטובת הנושא.

תכניות ההעשרה ימשיכו לפעול גם בזמן משבר הקורונה. כחלק מאסטרטגיה זו, יקדמו סביבות משחק מתוקשבות בתחומי: רובוטיקה ,תכנות ,פיתוח אפליקציות. לימודי שחמט, תכנית קנגורו לפיתוח חשיבה מתמטית, מגמות סייבר ומדע חישובי.

לצד מערכת הלימודים, תחל גם מהפכת הגיל הרך במערכת החינוך הרמת-גנת. ע"פ התכנית, יתקיים רצף חינוכי בגנים לגיל הרך בין פעילות הבוקר לפעילות אחר הצהריים מתוך התאמה לסדר היום בכל שעה, מבחני אישיות ושיפור תנאים לצוותי החינוך הנכללים ברפורמה. השנה תושק תכנית 'רמתגניקוד' לדירוג וסטנדרטיזציה של גנים פרטים.

בתוף כך, אמש פורסם כי רמת-גן ניצבת בין שלושת הערים המובילות בהשקעה פר תלמיד, עם השקעה של כ-17 אלף ₪ לתלמיד.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: " בשנת הלימודים תשפ"א היקף ההשקעה בכל תלמיד יהיה הגבוה ביותר בהיסטוריה של רמת גן. נעשה הכל בכדי לשמור על בריאותם של התלמידים והצוותים החינוכיים לצד מתן מסגרת חינוכית חברתית רגשית. אני מאחל לכולנו שנת לימודים מוצלחת, פורייה והוגנת לכולם. צאו ותלמדו ותחזרו בשלום. יחד נעשה ביה"ס לקורונה".

שנת הלימודים תשפ"א יוצאת לדרך בעיר רמת-גן ומערכות החינוך העירוניות הוכנו כלל בתי הספר בכדי שיתאימו את מסגרת הלימודים למתווה הארצי ומעבר לכך. כיום ברמת-גן יש כ- 28,875 תלמידים במערכת החינוך של העיר. רה"ע כרמל שאמה הכהן סייר יחד עם שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי בבתי הספר רמת אפעל, תיכון אורט אבין, גן 46, ביה"ס יהל"ם, תיכון אורה מודיעים, ביה"ס ניצנים ותיכון אוהל שם.

 

Exit mobile version