Site icon מקומון רמת גן

פתיחת רכב על ידי מנעולן

המכונית שלכם היא, קרוב לוודאי, שחקן משמעותי בבית. בעיות שונות ברכב, כמו אובדן מפתח, תקלה בקודן או רכב נעול עם המפתח בפנים – הן בעיות שעשויות לגרום לכל אחד ואחת להרגיש לפתע חוסר אונים משמעותי, שהרי בלי הרכב איך ניקח את הילדים לבתי הספר, איך נגיע בזמן לפגישה ואיך נצא לחופשה בצפון בסוף השבוע? הפתרון שלכם הוא כמובן פתיחת רכב על ידי מנעולן, וחשוב מאוד לבחור בבעל מקצוע אמין שיפרוץ את הרכב אם צריך. מנעולן יוכל לא רק לפתוח עבורכם את הרכב כדי שתוכלו להמשיך בדרככם, אלא גם לתקן את הקודן ולאפס אותו במידת הצורך כדי שניתן יהיה להתניע את הרכב.

מינימום נזק – מקסימום תועלת

במקרים שונים אנחנו עשויים להיות כל כך נלהבים להמשיך בדרכנו, שאם המפתח ננעל ברכב אנחנו עשויים להתפתות ולפעול בדרכים שונות כדי להיכנס פנימה, כמו ניפוץ השמשה. פעולה כזו יכולה להתאים רק כאשר מדובר במצב חירום (למשל, כאשר הילד נעול ברכב והמפתח בידו) אבל אין כל סיבה לגרום לנזק משמעותי כל כך, שתיקונו יקר מאוד, כאשר ניתן להזעיק מנעולן שיעשה את זה במחיר זול יותר ומבלי לגרום נזק לרכב. איש מקצוע מיומן יוכל לפרוץ אל הרכב גם כאשר מערכת אלקטרונית חכמה מגנה עליו, ואף לשכפל עבורכם מפתח נוסף ליתר ביטחון, כדי שבפעם הבאה לא תמצאו את עצמכם במצב ביש כזה, ותוכלו פשוט להיכנס לרכב.

צילום עמיעד טאוב

אמינות קודמת לכל

ישנם שני דברים מרכזיים שחשוב לשים אליהם לב כשאתם מזעיקים מנעולן במצב שבו הרכב נעול ואתם תקועים בחוץ. קודם כל, אתם זקוקים לגורם מקצועי, שיודע מה הוא עושה ויוכל להחזיר אתכם לכביש מבלי לגרום נזקים שיובילו לעלויות גבוהות יותר, וגם שיוכל לעשות זאת מהר. אלא שהמקצועיות, חשובה ככל שתהיה, איננה תחליף לאמינות – וזהו פרט שחשוב מאוד להתעכב עליו. הרכב שלכם הוא אחד הנכסים היקרים ביותר שלכם, לא רק משום שהוא מביא אתכם ממקום למקום, אלא משום שמחירו רב והחלפת רכב היא מלאכה שדורשת הון לא מבוטל. אם כן, לא כל אדם שמתהדר ביכולת לפרוץ אל הרכב שלכם הוא בהכרח האדם המתאים, והשכרת שירותיו של מנעולן אמין היא נושא שאין מקום להתפשר בו. אם יש לכם אפשרות לקבל המלצות מחברים או מכרים, עשו זאת, ואם לא – וודאו שאת האור הירוק לפריצה לרכב אתם נותנים רק לגורם אמין ומורשה, שכל מטרתו היא להבטיח לכם חזרה לשגרה.

 

Exit mobile version