Site icon מקומון רמת גן

"פרק ב' יכול להיות שלם ונכון ואנחנו פה כדי לתמוך" – עיריית גבעתיים במיזם מקורי חדש

השבוע קיים המדור למורשת ישראל בעיריית גבעתיים אירוע ייחודי ומיוחד, האחרון לשנת 2020, שכולו מיועד לפנויים ופנויות וגרושים מהמגזר הדתי, ומטרתו ליצור קשרים, ולבנות קהילה מותאמת לאוכלוסייה על מנת שתמשיך ותראה בגבעתיים בית תומך ומחבק ויותר חשוב מכך – מותאם לצרכיהם הייחודיים.

מי שיזמו את המפגש, בו השתתפו מרחוק למעלה מ-250 תושבים, היו סגן ראש עיריית גבעתיים מושיק גולדשטיין וחבר המועצה ומחזיק תיק השירותים החברתיים עו"ד יעקב שטרן ששיתפו בכך פעולה עם הפורום החברתי הדתי "מועדון סרוגים" בראשותו של שמוליק מאירוביץ, שתכנן והפיק את הערב שכלל מפגש היכרות בזום, הופעה מיוחדת, מרגשת כנה ופתוחה עם העיתונאי ג'קי לוי ולאחריה הופעה של הזמר עידן צנחני.

בדברי הברכה למשתתפים שנשא גולדשטיין בתחילת האירוע הוא ציין כי "לצערנו, התופעה של גרושים וגרושות במגזר הדתי התרחבה בשנים האחרונות, ומתפקידנו לתת לכך את תשומת הלב הראויה ולחבר גם אותם אל הקהילה, ולכן אנחנו שמחים על האפשרות לקיים אירועים מיוחדים המותאמים גם לקהילה זו".

ג'קי לוי. צילום: חבריא ג

בדבריו הודה גולדשטיין למאירוביץ על שיתוף הפעולה החשוב שהביא לקיום האירוע וציין גם את תרומתו של ניר חלפון מנהל קבוצת הפייסבוק 'חבריה ג'.

חלפון, שאף הנחה את מהלך האירוע סיפר: "כמו הרבה דברים, הקורונה עצרה גם את המפגשים והאירועים הרבים שקיימנו בתחילת השנה, אבל בזכות הרצון וההשקעה של עיריית גבעתיים וסגן ראש העיר מושיק גולדשטיין והתרומה המיוחדת של שמוליק מאירוביץ ו"מועדון סרוגים" לקיום האירוע, הצלחנו ברוך ה' להעמיד מפגש איכותי ומעניין של מאות חברות וחברים מבלי לצאת מהבית".

מושיק גולדשטיין
שמוליק מאירוביץ

שמוליק מאירוביץ, שכבר שנים רבות עוסק בפעילות למען הקהילה ולמען הרווקות המאוחרת ופרק ב' במגזר הדתי ואף היה שותף בהקמת פורום עירוני דומה שהוקם בתמיכת העירייה בגבעת שמואל ציין אף הוא את חשיבות ההתגייסות העירונית למען קבוצה זו, שלעיתים קצת נשכחת. "בערים רבות מיצרים פעילויות ותוכן לקבוצות שונות – למשפחות, לילדים, לבני הגיל השלישי או לעולים חדשים אבל כמעט ולא ניתן ביטוי לקהילה גדולה של פנויים דתיים, להם יש צרכים מיוחדים ושונים. אני שמח על העידוד והתמיכה המלאה שקיבלתי לנושא מסגן ראש העיר מושיק גולדשיין שבאמת הבין את חשיבות הנושא ונרתם לכך בצורה מלאה ואני קורא מכאן לערים נוספות לקחת דוגמא מגבעתיים וליזום פעילויות מותאמות לציבור הולך וגדל, אני כמובן אשמח להירתם ולתת יד לכל מי שיסכים להרים את הכפפה".

בנוסף, ביקש מאירוביץ לשבח את הרב איתיאל בר לוי מנהל האגף תרבות יהודית במשרד להשכלה גבוהה ואת לנורית ברנד מפקחת מחוז מרכז על החסות שנתנו לאירוע ועל המחשבה למען הפנויים ופנויות לאורך כל השנה ולאביחי ירום, מנהל המדור למורשת ישראל בעיריית גבעתיים שסייע בתכנון האירוע.

ניר חלפון
Exit mobile version