Site icon מקומון רמת גן

פרסום ראשון:ד"ר אבי ליליאן התפטר ממועצת העיר

באדיבות אבי ליליאן

יו"ר סיעת הירוקים, ד"ר אבי ליליאן הפתיע את חברי מועצת העיר כאשר הודיע על התפטרותו בשל סירובו של ראש העיר לפרוש מהתפקיד ואמר:"אני מאמין שליעד אילני יוכל למלא את תפקיד ראש העיר הבא".חבר מועצת העיר לשעבר, אריה מזרחי יחליפו במועצת העיר.

יו"ר סיעת הירוקים, ד"ר אבי ליליאן הפתיע היום את חברי מועצת העיר שהתכנסו לישיבת מועצה שלא מן המניין כאשר הודיע על התפטרותו ממועצת העיר בשל סירובו של ראש העיר לפרוש מהתפקיד למרות החלטת המשטרה להמליץ על העמדתו לדין של ראש העיר, ישראל זינגר על עבירות מרמה והפרת אמונים .חבר מועצת העיר לשעבר, אריה מזרחי יחליפו במועצת העיר.

ליליאן וטרינר במקצועו ויו"ר מכללת מגן דוד ירוק שזכה בבחירות ב-2008 בשלושה מנדטים והכניס אז את חני נחמיאס למועצה הצליח לזכות בבחירות האחרונות שנערכו ב2013 בשני מנדטים יחד עם ליעד אילני ולקבל את תפקיד סגן ראש העיר.בסוף חודש דצמבר 2014 פוטר ד"ר ליליאן מתפקידו כסגן ראש העיר ע"י מועצת העיר זאת לאחר שהוא וחברו לסיעה ליעד אילני התפטרו.ליליאן טען כי פיטוריו מנוגדים להסכם הקואליציוני עליו חתם עם ראש העיר אבל בית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב אליו עתר פסק כי הפיטורים חוקיים.

ד"ר אבי ליליאן.צילום: פט נט

בהודעת הפרישה מסר ליליאן:"אני מבקש להודיע כי החלטתי לקחת פסק זמן מפעילות ציבורית.לאור המתרחש כאן אני סבור שמבחינה מוסרית אין זה יאה שראש עיר הנאשם במרמה והפרת אמונים ימשיך בתפקידו כרגיל".

"את מקומי ימלא עמיתי לירוקים חבר המועצה לשעבר אריה מזרחי.אני מאחל לחברי לסיעה מר ליעד אילני הצלחה בהמשך תפקידו הציבורי ומאמין שהוא יוכל למלא בנאמנות ומקצועיות את תפקיד ראש העיר הבא.אני תומך בו בהמשך דרכו.אני מודה לציבור שבחר בי ולחבריי במועצת העיר" הוסיף ליליאן.

חבר המועצה, ליעד אילני:"כתושב אני מודה לאבי על שירות ארוך שנים לטובת העיר ואנשיה. אבי היה לנקודת אור בוהקת בזירה הפוליטית החשוכה. משרת ציבור מצוין וראוי. צר לי שעוד אדם טוב וערכי בחר להתרחק מהזוהמה הפוליטית בעירייה. אני מקווה שיחזור בעתיד לפעילות ציבורית בעיר ומודה לו על תמיכת הירוקים ותמיכתו האישית בי ובדרך אותה אני מקווה להתוות בעיר בשנים הקרובות".

 

Exit mobile version